قبل از شروع تولید محتوا، دپارتمان های تولید محتوا و سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ اتود اقدام به تحقیقات و آشنایی با کسب و کار شما خواهند کرد. در نتیجه این آشنایی نوع محتوا اختصاصی کسب و کار و همچنین لحن مورد نیاز محتوا وب سایت شما استخراج خواهد شد.
آبوهوای تابستان امسال کمی با سالهای قبل متفاوت است. همزمان در حال تجربهی روزهای بسیار گرم و روزهای بارانی هستیم. اواخر تیر ماه وقتی گرمای هوا در استان فارس باعث تعطیل شدن ادارات در ساعت ۱۱ صبح شده بود، در اردبیل برف میبارید. پس به نظر میآید که امسال قرار نیست هر روز کولر را روشن کنیم. مخصوصا در شهرهای شمالی ایران که هوا مرطوب است، در هوای بارانی و روزهای بعد از آن، روشن کردن و خرید پنکه میتواند هوای خانه را مطلوب کند.
فرقی ندارد از پنکهی سقفی استفاده میکنید یا پنکهی ایستاده و رومیزی، این وسیلهی کاربردی عالی میتواند به خوبی هوای راکد را به جریان انداخته و با همین کار ساده هوا را خنک کند اگر شما هم به فکر خرید پنکه هستید این مطلب از صفا استور را تا آخر بخوانید چون قرار است در آن ۱۰ پنکهی پرفروش در صفا استور را به شما معرفی کنیم.
ابعاد این پنکهی محبوب ۲۷*۲۶*۱۲ سانتیمتر است و می توانید آن را به راحتی روی میز کار یا کنار تختخواب خود قرار دهید. سه پرهی پلاستیکی نصب شده در این محصول آن را به یک پنکهی کاربردی تبدیل کرده که میتوانید در هر مکانی از آن استفاده کنید.
این پنکهی ایستادهی با کیفیت، که تولید برند محبوب داخلی یعنی پارس خزر است، در بالای جدول محبوبترین و پرفروشترین پنکههای صفا استور قرار دارد. قبل از اینکه به سراغ بررسی قابلیتهای این محصول برویم باید بگوییم که گارانتی ۲۴ ماههی پارس خزر روی این پنکه ارائه میشود و شما میتوانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید.
تعداد پرههای این پنکه ۴ عدد است و با قابلیت تنظیم سرعت باد، میتواند به هر شکلی که شما دوست دارید کار باد دهی را انجام دهد. پایهی آن قابل تنظیم است و یک ریموت کنترل هم همراه خود دارد تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید.
این پنکهی ایستاده با پنج پرهی پلاستیکی و سرعت گردش ۱۴۰۰ خود میتواند از درجهی ملایم تا شدید، باد تولید کند. پایهی آن قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و ریموت کنترل آن در کنار صفحهی تنظیمات به شما امکان برنامهریزی مدل کار کردن را میدهد. این محصول گارانتی ۱۸ ماههی ویداس را هم دارد.
ارتفاع این مدل از پنکههای برفاب حدود یک و نیم متر است و با ۵ پرهی پلاستیکی که دارد میتواند هوا را به شکل مناسبی جابهجا کند. کار در حالت بیصدا یکی از مزایای قابل توجه این محصول است. چندین مدل باد دهی در سه سرعت مختلف میتواند به شما این امکان را بدهد که بر اساس نیازتان، یکی از آنها را انتخاب کنید و از وزش باد لذت ببرید. این مجصول در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده و شما میتوانید آن را با گارانتی ۱۸ ماههی برفاب از فروشگاه صفا استور خریداری کنید.
این پنکه با امکان چرخش افقی به چپ و راست، میتواند به راحتی تمام هوای اتاق را جابهجا کرده، به همهی جهات باد پخش کند. حجم باددهی آن ۵۶ متر مربع بر دقیقه است و این کار را با کمک ۴ پرهای که دارد انجام میدهد. این محصول در ردهی لوازم برقی کممصرف قرار میگیرد و در ۴ حالت مختلف باد تولید میکند. همچنین با استفاده از تایمر آن میتوانید وضعیت کار دستگاه را از ۳۰ دقیقه تا ۷ ساعت و نیم تنظیم کنید. این محصول با گارانتی ۱۸ ماهه در فروشگاه صفا استور موجود است.
پنکهای با ظاهر زیبا که ۵ پره دارد و میتواند هوا را به شکل مطلوبی جابهجا و خنک کند. جنس پرهها از پلاستیک است و با گارد مناسبی پوشیده شده است. شما میتوانید با کمک ریموت کنترل و صفحهی برنامهریزی، مدل باددهی و مدت زمان کار کردن دستگاه را مشخص کنید.
پنکهی ایستادهی عرشیا ارتفاعی حدود یک و نیم متر دارد. ارتفاع آن قابل تنظیم است و با ۵ پرهی پلاستیکی که دارد میتواند به راحتی هوای اتاق را جابهجا کند. ریموت کنترل این محصول به شما امکان تغییر تنظیمات را از هر گوشهی خانه میدهد. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده و شما میتوانید آن را با گارانتی ۲۴ ماههی ارشیا از فروشگاه صفا استور تهیه کنید.
یک محصول پرطرفدار در فروشگاه صفا استور که با گارانتی ۲۴ ماههی رایا تدبیر کویر قابل خریداری است. تنظیمات سرعت و مدل باددهی این پنکهی ایستاده با کلیدهای لمسی که روی پایهی آن قرار دارد انجام میشود. همچنین با کمک ریموت کنترل همراه با محصول، میتوانید این تنظیمات را از هر نقطه از اتاق انجام دهید. قابلیت چرخش ۱۲۰ درجهای و تایمر ۱۲ ساعته از دیگر خصوصیات این محصول است.
این پنکهی عالی ۶ پره و سرعت گردش ۱۲۵۰ دور در دقیقه حجم باد مناسبی برای جابهجایی هوا در هر محیطی را فراهم میکند. قابلیت تنظیم ارتفاع و قابلیت برنامهریزی از قابلیتهای این پنکه است. شما میتوانید با ریموت کنترل به راحتی آن را برنامه ریزی کنید.
این پنکهی سقفی ساده ۳ پره دارد و با قدرت گردش ۳۲۰ دور در دقیقه میتواند تمام هوای محیط را جابهجا و خنک کند. از این پنکه هم در تابستان برای خنک کردن هوا و هم در زمستان برای گرم کردن هوا اضافه کنید. اگر خانهی بزرگی دارید یا برای سالن ورزشی و سوله به دنبال پنکه میگردید، پنکهی سقفی سیماران برای شما کاملا مناسب است.
همان طور که میدانید سوختگی با درجات مختلف، آسیب به چشم و غیره از جراحاتی است که میتواند در حین جوشکاری رخ دهد. در این راستا راهکارهایی ساده برای پیشگیری از این جراحات وجود دارد. به طور مثال استفاده از تجهیزات ایمنی، سادهترین راه برای پیشگیری از این موارد است.
ه این دلیل که جوشکاری اغلب توسط آقایان انجام میشود, بنابراین میتوان گفت از منظر دسته بندی انواع لباس کار به نوعی در دسته بندی لباس کار مردانه قرار میگیرد. بر اساس استانداردهای ایمنی و بهداشت محیط کار، استفاده از لباس کار در محیطهای گوناگون برای ایجاد ایمنی و حفاظت کامل از کارکنان یک مجموعه اجباری است. لباس مخصوص جوشکاری نیز از جمله لباس کارهایی است که بر اساس استانداردهای اچ اس ای تولید و توسط افرادی که با جرقههای جوشکاری سر و کار دارند مورد استفاده قرار میگیرد.
همان طور که میدانید برخورد جرقههای آتش با لباسهای نامناسب که ضد حریق نیستند میتواند سبب ایجاد آتش سوزی و آسیب به پوست و بدن کارکنان شود؛ بنابراین میتوان گفت مهمترین نکته در تولید لباس مخصوص جوشکاری جنس پارچه است که باید ضد حریق بوده و در برابر گرمای زیاد و جرقههای آتش مقاوم باشد.
همان طور که اشاره شد پوشش کامل پوست بدن توسط لباس برای محافظت در برابر آتش، گرما، جرقه و غیره از مهمترین ویژگیهایی است که لباس جوشکاری باید داشته باشد. در غیر این صورت ایمنی، جان و سلامت فرد جوشکار به خطر میافتد.
لباس کار جوشکاری شامل عینک ایمنی، کلاه ایمنی، چکمه ایمنی، دستکش ایمنی، ماسک جوشکاری، پیش بند مخصوص جوشکاری، سرپوش جوشکاری، حفاظتهای تنفسی، آستین جوشکاری، پابند جوشکاری، لباس محافظ یا لباس دو تکه ضد جرقه و ضد حریق است.
استفاده از همه قسمتهای این لباس اجباری است در حالی که بسیاری از کارکنان مشغول در واحدهای جوشکاری از پوشیدن آنها امتناع میکنند. لازم به ذکر است رعایت ایمنی باید در محیطهای کارگاهی به شدت رعایت شود زیرا علاوه بر حفاظت شخصی، ایمنی سایر کارکنان نیز در صورت عدم رعایت ایمنی و بهداشت در محیط کار به خطر میافتد.
تولید محتوا استراتژیی است که نیازمند دانشی هماهنگ از سئو و بهینه سازی ، طراحی، داده کاوی، ارتباطات و به خصوص خلاقیت است. دستیابی به تعادل در این اجزا ناممکن است، مگر اینکه تیمی هماهنگ را برای بازاریابی محتوایی اختصاص دهید. خدمات تولید محتوا مشهد آژانس دیجیتال مارکتینگ اتود به شما کمک میکند تا به اهداف کسبوکار خود برسید، چه به دنبال ایجاد کردن سرنخهای فروش و چه به دنبال ایجاد آگاهی از برند باشید. تمرکز ما در استراتژی تولید محتوا در مشهد بر آمادهسازی و ترویج محتوایی است که ارزشمند و براساس نیاز مخاطبان کسب و کارهای این شهر باشد. ما در این مسیر همراه شما خواهیم بود.
پایا مارکتینگ ؛ بهترین شرکت و آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد به صورت روزانه باید کارهایی مانند مدیریت پروژهها، راه اندازی کمپینهای تبلیغاتی، ارائه خدمات به مشتریان و ... را انجام دهند. از این رو نیاز به نظم زیادی دارند.
بنابراین آژانسها به منظور انجام صحیح امور باید از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند تا فرآیند کار برای آنها سادهتر شود. بعضی از این ابزارها عبارتند از :
اتوماسیون بازاریابی
ایمیل مارکتینگ
ابزار تجزیه و تحلیل بازاریابی
ابزار دسترسی به دادههای زنده
ابزار موبایل مارکتینگ
ابزار سئو
ابزار مدیریت پروژه
و موارد دیگر که هر آژانس با توجه به نوع عملکردی که دارد و نیز نیازهای مشتریانش میتواند ابزار مناسب را انتخاب کند.
شرکتی که در ارائه دادن راه حل های خلاقانه تخصص دارد را به عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ می شناسند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که آژانس های دیجیتال مارکتینگ مدل جدیدی از انواع آژانس های تبلیغاتی به شمار می روند. هر یک از آژانس های دیجیتال مارکتینگ به دنبال ارائه دادن راه حل های کاربردی و مناسب هستند. هدف اصلی آژانس های دیجیتال مارکتینگ رفع مشکل با استفاده از ایده های خلاقانه می باشد. یک آژانس حرفه ای دیجیتال مارکتینگ تمرکز اصلی اش روی مشاوره کسب و کارها خواهد بود تا آنها را از رقبا متمایز نماید.
هر یک از افرادی که در آژانس دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند وظایف متفاوتی بر عهده دارند. به طور کلی هر یک از شرکت های دیجیتال مارکتینگ بر اساس بودجه و وسعتی که دارند باید اعضای گوناگونی را استخدام کنند. در برخی از انواع شرکت های دیجیتال مارکتینگ امکان دارد زیر مجموعه سئو به وسیله یک فرد، کنترل و مدیریت گردد. در برخی دیگر از شرکت های دیجیتال مارکتینگ شاید سئو را به بخش های متفاوت تقسیم بندی کنند.
بعد از تقسیم بندی سئو به بخش های گوناگون برای هر یک از قسمت های شرکت دیجیتال مارکتینگ یک متخصص را استخدام می کنند. گرافیست، کپی رایتر، مدیر سوشال، مدیر پروژه، برنامه نویس، مدیر محتوا و .... از جمله اعضای مهم شرکت دیجیتال مارکتینگ هستند. برخی از مهمترین وظایفی که اعضای آژانس های دیجیتال مارکتینگ بر عهده دارند عبارت است از :
بررسی بازار هدف یکی از مهم ترین وظایف اعضای شرکت دیجیتال مارکتینگ می باشد. بازار هدف در هر یک از پروژه ها متفاوت خواهد بود. افرادی که تخصص زیادی در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارند می توانند بازار هدف هر یک از کسب و کارها را بشناسند.
تولید محتوا به عنوان یکی دیگر از وظایف اعضای شرکت دیجیتال مارکتینگ می باشد. تولید محتوا به صورت متنی، تصویری و صوتی انجام خواهد شد. برای ثبت سفارش تولید محتوا باید نوع محتوا را بر اساس فعالیت کسب و کار خود انتخاب کنید. اعضای شرکت م یتوانند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند تا بهترین محتوا را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.
تدوین استراتژی مربوط به مارکتینگ و تخمین اصولی هزینه مد نظر یکی دیگر از وظایف اعضای آژانس دیجیتال مارکتینگ است. هر یک از استراتژی هایی که مربوط به مارکتینگ هستند را باید از نظر نوع کسب و کار بشناسید. این مسئله که هزینه مربوط به تدوین استراتژی مارکتینگ به درستی تخمین زده شود بسیار مهم است. کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ هزینه های استراتژی مارکتینگ را بر اساس بودجه شما تعیین خواهند کرد.
بازاریابی موتور جستجو و تبلیغات آنلاین دیگر وظایف اعضای شرکت دیجیتال مارکتینگ است. سئو به عنوان مهم ترین بخش بازاریابی موتور جستجو شناخته می شود. اگر بدانید سئو چیست بدون شک در مورد نحوه بازاریابی موتور جستجو اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد. استراتژی هایی که مربوط به شبکه های اجتماعی هستند را کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ بررسی می کنند. پس از بررسی های لازم کارشناسان می توانند طبق نیاز کسب و کار شما یکی از استراتژی های شبکه های اجتماعی را انتخاب کنند.