نکات خرید لباس کار صنعتی

در بسیاری از مشاغل سخت و خطرناک ، پوشیدن لباس کار حرفه ای و مناسب شرایط از الزامات کار است . استفاده از لباس کار حرفه ای موجب حفظ سلامتی بدن و بالا رفتن ایمنی در حین کار می شود . بیشترین کاربرد لباس کارحرفه ای در کارخانجات و بخش های صنعتی است .

خرید لباس کار حرفه ای مهم ترین مرحله در تجهیز کارخانه و کارگاه های صنعتی است . انتخاب لباس کار حرفه ای استاندارد و با قابلیت جلوگیری از وارد شدن صدمه به کارگران و افزایش ایمنی و راحتی از همیت بالایی برخوردار است . چرا که می تواند باعث بالا رفتن کیفیت کار شود .

لباس کار حرفه ای

ویژگی لباس کار حرفه ای

لباس کار در مشاغل مختلف ، به شکل های متفاوت طراحی می شود . برای برخی از شغل ها نیاز است که لباس کار سرهمی یا یکسره باشد و در بعضی از مشاغل دیگر ، از لباس کار دو تکه استفاده می شود . برای برخی از محیط ها و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ؛ خرید لباس کار آستین کوتاه توصیه می شود و برای موقعیت های خاص و مشاغلی مثل جوشکاری ، لباسکار آستین بلند !

بنابراین طراحی و تولید لباس کار ، به شغل ، محیط ،  شرایط کاری و حتی ساعات کار وابستگی مستقیم دارد اما لباس کاری را به عنوان لباس کار حرفه ای خریداری می کنیم که یک ویژگی بارز و مهم آن دارد و آن چیزی نیست جز : کیفیت !

بر روی لباس کاری برچسب حرفه ای زده می شود که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد . لباس کار حرفه ای دوختی تمیز و بی نقص دارد و سایز استاندارد برخوردار است .پوشیدن لباس کاری که برای اندازه اندام شما نیست ، می تواند کیفیت کار را پایین بیاورد و پوشیدن آن را برای ساعت های کاری سخت کند . رنگ و طراحی لباس کار حرفه ای باید متناسب با شخصیت و شرایط باشد . به گونه ای که موجب زیر سوال رفتن کرامت انسانی نشود و دلیل افزایش اعتماد به نفس باشد .

تماس با دوخت یادگار 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد