همه چیز درباره نازل های ابنما | سیگما

یادتان نرود که قبل از هر ورودی به نازل بارانی یک والف برای تنظیم فشار نصب کنید و با روشن نمودن پمپ و تنظیم نمودن والف ورودی نازل،می توانید به راحتی آن را راه اندازی کنید. این نازل به راحتی نصب و راه اندازی می شود. از آنجایی که هیچ نور خورشید نمی تواند به آب موجود در مخزن برسد و از رشد جلبک ها حمایت کند ، آب بکر باقی می ماند. در ابتدا مکان مورد نظر و ارتفاع آن را انتخاب کنید، طبق متراژ طولی نازل و تعداد کومیت های خروجی و ارتفاع نصب نازل پمپ آب، کفکش مناسب و سایز لوله را به دست می آورید پس از نصب نازل مخزن را وصل کنید. اگر از میز یا ازاره استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که میز به اندازه کافی محکم است (زیرا فواره در سطح زمین قرار گرفته است). این تجهیزات موجب می شود که آب به صورت کاملا یکنواخت در کل سطح خروجی نازل و بین نازل های خروجی به طور کاملا یکسان تقسیم شود و موجب می شود تا قطرات آب خروجی از نازل ریزشی در تمامی بخش های آن یکسان باشد و یکنواخت باشد و اینطور نباشد که در سمتی که آب وارد نازل می شود بیشترین میزان ریزش قطرات را داشته باشیم و در سمت دیگر نازل کمترین حجم آب خروجی و یا گاها بدون خروجی باشد.

از نازل پنجه ای برای خروج آب بصورت شاخه ای تا ارتفاعات کوتاه برای انواع فواره، آبنمای استخر، رینگ و فوارههای خطی استفاده میکنند و تنها نکته مهم در انتخاب آن توجه به کیفیت ساختش است، در ساخت و طراحی این نازلها باید دقت کافی بکار رفته شده باشد تا بتواند آب را بخوبی و بدون آشفتگی به بیرون هدایت کند. لازم به ذکر است که این نازل در محیط هایی که بدون باد هستند، بهترین عملکرد را به همراه خواهد داشت. بهترین و مناسبترین خرید نازل پرده آب و خرید نازل استیل دیواری را با هلدینگ زندگی رنگی تجربه کنید. جنس تمامی نازلهای پرده آب از بهترین مواد اولیه و مرغوبترین متریال روز دنیا میباشد. از نازل های آبشاری می توانید در فضاهای بیرون از ساختمان و حتی در فضاهای بزرگ در داخل ساختمان نیز استفاده کنید. نازلهای کرهای در واقع از چندین نازل ساده (کومت) تشکیل شدهاند که هرکدام جداگانه آب را بصورت شفاف به بیرون پرتاب میکند، اما همراه شدن این نازل به صدها نازل دیگر نتیجهای متفاوت داشته و میتوانند حجم کره مانند بزرگی را ایجاد کنند.

نازل آبشاری پردهآب باعث صدای آرامشبخش ریزش آب در فضای بیرون یا داخل ساختمان، همواره لذتبخش میباشد. نازل آبشاری یا نازل آبشار مصنوعی، یک افزودنی تزئینی برای حوض یا استخر شما با صدای آرامشبخش است که حس آرامش و تندرستی را القا میکند و به آبنما، استخر، باغ یا محوطهی شما حسی مدرن میدهد. این محصول در 9 سایز با دهنه آبریز 30 ، 40 ، 60 ، 80 ، 100 ، 120 ، 150 ، 170 ، 200 سانتیمتری از استیل 304/ 316 در گروه بلورین تولید و عرضه میگردد. نازلپرده آب از جنس استیل 304 نگیر باضخامت 2و3 میلی متر میباشد. نازل سرریز آبنمای دیواری A-30L جزو تولیدات سری A در گروه نازلهای سرریز آبنمای دیواری این شرکت می باشد که با طول 30 سانتی متر از جنس استیل 304 (ضدزنگ) و استیل 316 (ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی اسید و کلر) تولید می گردد. این نازل از جنس برنج و یا استیل ساخته شده است. جنس آبنما چتری از نوع استیل و برنج است.


نازل لاله از فولاد و برنج ساخته شده است. نازل آبنمای کومت در با سایزهای مختلف تولید می شود که هر سایز قابلیت پرتاب آب تا ارتفاع مشخصی به صورت پایدار را دارد. با اجرای نازلپرده آب یا واترفال هدیه ما به شما تکهای از طبیعت میباشد. با اجرای نازل پرده آب یا واترفال هدیه ما به شما تکهای از طبیعت میباشد. برای اطلاع از چگونگی سفارش، انجام مراحل فروش نازل استیل دیواری و همچنین فروش نازل پرده آب، میتوانید با کارشناسان فروش آبنما پرده ای ما در سایت هلدینگ زندگی رنگی ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان بگیرید. نازلپرده آب هلدینگ زندگی رنگی با طراحی دقیق و متریال مقاوم انتظارات شما از یک آبشار مصنوعی در فضای مورد نظرتان را فراهم میکنند. این نمونه از نازلهای پرده آب در ابعاد متفاوتی توسط کارشناسان مجرب هلدینگ زندگی رنگی تهیه و تولید می شوند. نازل بارانی در سه نوع تک ردیفه،دوردیفه و سه ردیفه تولید می شود. در ابعاد متنوع قابل سفارش می باشد. جنس آبنما طبق سفارش از پروفیل استیل304 و یا لوله گالوانیزه تولید می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد