اشنایی با انواع نازل های ابنمای باغی و ویلایی در مشهد | سیگما کمپانی

نازل پرده آب در آبنما باغی و لنداسکیپ، پرده آبی شفاف، بهم پیوسته و بسیار چشم نواز، همراه با صدای زیبایی از ریزش آب که تداعی کننده آبشارهای طبیعی است، در فضای پیرامون خود می آفرینند. این نازل ها دارای امکان نصب چراغ خطی مخصوص بر روی خود را دارا می باشند تا در هنگام تاریکی با تابش نور به قطرات آبی که از نازل ریزشی میریزد فضایی بسیار جذاب و منحصر به فرد را ایجاد نماید که چشم هر بیننده را به خود خیره می کند. نازل گل با پرتاب چندین خوشه آبی از مرکز به بیرون می تواند شکل مناسبی مانند گل را در یک یا چند طبقه مختلف برای بیننده به نمایش بگذارد که جزء نازل های حجمی به شمار می آید. نازل های گل در شب با ترکیب شدن با نور رنگی یا سفید یک اثر خیره کننده و درخشان را ایجاد می نمایند. نازل آبنما شهری قاصدک به علت ماهیت کار باعث اسپری شدن بخشی از آب و تبخیر آن در محیط اطراف می گردد که باعث ایجاد خنکی دلپذیری در گرمای تابستان می شود و محیط دلپذیری برای پارک ها و مکان های عمومی مثل فضای سبز میادین شهرها، هتل ها و یا داخل ساختمان ها به وجود می آورد.


آبنمای پرده آب مناسب هر دو فضای خارجی و داخلی ساختمان می باشد که جلوه دلنشین از یک آبشار کوچک مدرن را نمایان می کند. این نازل برای استفاده در فضاهای داخل و یا بیرون ساختمان مناسب است و می تواند فضای آبی مناسب، با طراوت و زیبایی را برای شناگران ایجاد کند. در این نازل با مخلوط کردن هوا با آب، حباب های کوچک به هم چسبیده تولید می شود که باعث ایجاد حجم بیشتر در شکل خروجی نازل و با مصرف آب کمتر میشود. شرح نازل آبنما پرده آب استخری کرتین: نازل کرتین یا آبنما پرده آب استخری به شکل نازل ایستاده خمیده ای است که بر لبه استخر یا حوض های آبنما نصب می شود. در برخی نازل ها متریال استفاده شده، علاوه بر دوام به زیبایی نیز نیاز دارد. این حباب های کوچک در هنگام سقوط آب مانع از پخش شدن قطرات آب به اطراف در هنگام تماس با سطح زمین و یا سطح آب می شود.در طراحی آبنماهای حجمی و یا ایجاد حجمی از آب می توانید از نازل فوم نیز استفاده نمایید. نازل های آبنما ریزشی 25cm طراحی و ساخته شده توسط جادوی رقص آب دارای بدنه تمام استیل همراه با 64 عدد نازل در هر متر می باشد .

جنس نازل های پرده آب (آبنمای پرده ای | نازل های آبنما) ، تمام استیل از نوع 304 و یا 316 می باشد. انواع آبنمای صخره ای و سنگی (سنگ های لاشه ای-ورقه ای-پوکه معدنی) جهت استفاده در سفره خانه ها ، مراکز تفریحی ، آب نما منازل مسکونی ، آب نمای باغ ها که متوان از آب نما به صورت سنگ های طبیعی و یا آبنمایی با صخره سازی مصنوعی و به صورت سیمانی استفاده نمود. همانطور که گفته شد، نصب این نازلها بسیار ساده است و با کمک یک تاسیسات کار و یا حتی خودتان میتوانید به راحتی نازل را نصب و راه اندازی کنید. همچنین می توان بیان کرد که در صورت جرم گرفتن نازل به راحتی قابل باز شدن دارند و شستشوی آن ها کاری بسیار راحت است و می توان حتی با فشار آب برعکس، یعنی خروجی را تبدیل به ورودی کنیم آن ها را تمیز کرد.


به طور کلی محصولی که دارای یک ورودی و یک خروجی باشد و آب یا هر سیال دیگری را با فشار بالا به سمت خروجی خود هدایت کند، نازل نامیده می شود. آبنما ریزشی یا آبنما بارانی یا به عبارت دیگر آبنما پرده ای گونه ای از آبنماهای ثابت می باشد که برای فضاهایی مانند باغ ویلا و تالار یا لابی هتل ها مناسب می باشد. با اجرای نازل پرده آب یا واترفال هدیه ما به شما تکه ای از طبیعت می باشد. نازل آبنما شوتر پرده ای ، شوتر بارانی و دیگر اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. در نظر داشته باشید که روی کف خشک کن یا رسوب رنگ خنثی بپاشید. یک آبشار را پدیدمی آورد که آب را با صدای دلنشین به سمت پایین پرتاب می کند. برای تولید و ایجاد یک آبنما به ابزار و وسایل مختلفی نیاز است.یکی از مهمترین و پرکاربردترین آنها نازلها هستند که بسته به نوع آبنمای انتخابی نوع نازل مصرفی هم فرق میکند.تعداد و نوع نازلها متفاوت است مانند نازل قاصدک، نازل جت و غیره که هر کدام کارآیی خاصی دارند. ترکیب بتن و فلز در ساخت یک آبنما، باعث ایجاد فضایی دنج میشود. زیرا این نازلها طراحی شدهاند که بتوانند آب را بصورت یکپارچه پخش کنند و هرگونه اختلال و اشتباه در ساخت میتواند نظم پاششی که انتظار میرود را خراب کند و نور بخوبی منعکس نشود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد