مشتریان تیشرت کار چه کسانی هستند ؟

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما ، خرید تیشرت کار افزایش می یابد . در بسیاری از مشاغل استفاده و خرید تیشرت کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است . کاربرد تیشرت کار بسیار زیاد است و به دلیل داشتن قیمت مناسب از استقبال خوبی برخوردار است . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربرد تیشرت کار ، با  دوخت یادگار ؛ تولیدی لباس کار در تهران همراه باشید

کاربرد تیشرت کار در صنایع ساختمان سازی :

کارگران ساختمانی به لباس کار سبک و راحت نیاز دارند که در طول روز و برای ساعات طولانی آن را به تن کنند. خرید تیشرت کار برای کاگر ها گزینه مناسبی است چرا که از دوام خوبی نیز برخوردار است .

کاربرد تیشرت کار در رستوران :

یکی از کاربرد تیشرت کار در رستوران ، کترینگ و فست فودی ها و به عنوان لباس کار رستورانی می باشد . پرسنل رستوران با پوشیدن تیشرت کار از مشتری ها قابل تشخیص هستند . هم چنین با چاپ برند رستوران روی تیشرت می توانید تبلیغات ارزان و موثری داشته باشید . از آن جایی که در این مشاغل حفظ بهداشت از اهمیت بسیاری برخوردار است ، شستشوی راحت و سریع تیشرت می تواند مزیت خوبی در انتخاب تیشرت کار باشد .

کاربرد تیشرت کار در شرکت ها :

یکی از مشتریان تیشرت های کار ، شرکت های خصوصی می باشند که تمایل یه ایجاد نظم و هماهنگی در بین کارکنان دارند . با چاپ شعار کسب و کار خود بر روی تیشرت می توانید تیشرت تبلیغاتی اشته باشید که در برندسازی و بازار یابی بسیار موثر است .

کاربرد تیشرت کار در ورزش :

به دلیل اسپرت بودن  تیشرت ، یکی از کاربرد تیشرت کار استفاده در باشگاه ها و ورزشگاه ها به عنوان لباس ورزشی است . ورزشکاران با پوشیدن تیشرت هم به شناخته شدن تیم خود کمک می کنند و هم از تیم رقیب قابل شناسایی خواهند بود .

کاربرد تیشرت کار در فروشگاه ها :

خرید تیشرت کار برای کارکنان فروشگاه های بزرگ ، بسیار رایج است . پوشیدن تیشرت با مارک فروشگاه ، پرسنل را از افراد عادی متمایز می کند . هم چنین در برند سازی و پرستیژ کاری بسیار موثر است .

کاربرد تیشرت کار در مشاغل صنعتی :

در بسیاری از کارگاه ها از تیشرت کار به عنوان لباس کار صنعتی استفاده می شود . اگر چه جهت حفظ ایمنی و سلامتی کارگران خرید لباس کار حرفه ای توصیه می شود اما ، می تواند به عنوان گزینه در خرید لباس کار متناسب با شغل افراد در نظر گرفته شود .

کاربرد تیشرت کار در تابستان :

یکی از مهم ترین کاربرد تیشرت کار ، استفاده در روز های گرم سال و به عنوان لباس کار تابستانی است .فرقی ندارد شما کارمند یک شرکت بزرگ هستید و یا کارگر یک کارگاه کوچک ! خرید تیشرت کار می تواند به عنوان لباس رسمی شما به شغل شما هویت دهد ، به برندسازی کسب و کار شما کمک کند . روشی ارزان برای بازاریابی باشد و شعار تبلیغاتی خدمات شما را به گوش بسیاری از افراد برساند .

در کنار تمام این ها به راحتی شسته می شود و معمولا نیازی به اطو ندارد .قیمت تیشرت کار مناسب و به صرفه است و از آن جایی که طبق قانون لباس کار ، کارفرما موظف به خرید 2 دست لباس کار در سال برای کارکنان خود است ، می تواند گزینه مناسبی به عنوان لباس کار باشد

ابعاد روتختی نوزاد چند است ؟

اندازه و ابعاد روتختی نوزاد کارتزبیبی

اندازه تخت نوزاد به طور استاندارد 70 سانتی متر در 130 سانتی متر است که بر همین اساس روتختی های نوزاد دوخته و آماده می شود . ممکن است هر تولیدی بر طبق صلاح دید خود سایز ها را کمی کوچکتر یا بزرگ تر کند اما به طور تقریبی ابعاد روتختی نوزاد را می توان به صورت زیر اعلام کرد :

اندازه و سایز روتختی نوزاد 7 تکه

طول (سانتی متر)عرض (سانتی متر)
لحاف140100
کاور13346
تاج8046
کوسن3535
بالشت4535
ملحفه150135

سفارش انلاین و خرید اینترنتی روتختی نوزاد

پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی اگر چه معایبی دارد اما مزیا و ویژگی های بسیاری نیز با خود به همراه می آورد یکی از این ویژگی ها امکان خرید اینترنتی از فروشگاه است . در زندگی پر مشغله و شهرهای پر ترافیک  ، داشتن امکان خرید اینترنتی از فروشگاه یک مزیت بزرگ و ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود . نیاز نیست با این همه مشغله و گرفتاری برای خرید حضوری به فروشگاه مراجعه کنید ، شما می توانید با آرامش و خیال راحت در منزل بنشینید و از بین محصولات فروشگاه ، کالای مورد نظر خود را انتخاب ، قیمت آن را مقایسه ، مزیت ها و ویژگی آن را بررسی  و در نهایت خرید کنید .

تماس با کارتز

برای خرید اینترنتی روتختی نوزاد 7 تکه ، فروشگاه آنلاین کارتزبیبی ، این امکان را فراهم آورده است که خرید سیسمونی نوزاد و کالای خواب کودک خود را بتوانید به صورت آنلاین سفارش و ثبت کنید .

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 172

جدیدترین روتختی نوزاد دخترانه و پسرانه در فروشگاه آنلاین کارتزبیبی موجود است که شما علاوه بر خرید اینترنتی روتختی نوزاد ، این امکان را دارید تا سایر اقلام کالای خواب و سرویس حمام سیسمونی نوزاد خود را از تولیدی کارتزبیبی به قیمت تولیدی  خریداری نمایید .

با  سفارش آنلاین و خرید اینترنتی روتختی نوزاد از فروشگاه و تولیدی کارتزبیبی از مزایای زیر بهره مند می شوید :

  • خرید در هر زمان و هر مکان
  • امکان بازدید از همه محصولات فروشگاه
  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش هزینه رفت و آمد
  • مقایسه قیمت ها
  • بررسی کامل کالا

ارزان ترین و ماندگارترین روش تبلیغات

تی شرت تبلیغاتی چیست؟

تی شرت تبلیغاتی چیست ؟ تی شرت های تبلیغاتی شکلی جدایی ناپذیر از لباس های تبلیغاتی هستند که تعداد زیادی از افراد اطراف شما به خوبی آن را می شناسند و می پوشند. این تیشرت‌ها، تیشرت‌هایی با طراحی سفارشی هستند که برای یک فرد، سازمان یا برای یک شرکت/کسب و کار برند طراحی شده‌اند. ویژگی‌های اصلی که در یک تیشرت‌ تبلیغاتی پیدا می‌کنید کلمات، طرح‌های هنری، تصاویر یا لوگوی تجاری است. تی شرت تبلیغاتی همچنین می تواند نشان دهنده کالاهای مارک دار باشد که می تواند با یک برند، سازمان یا شخصیت (معمولاً یک فرد مشهور یا شخصیت عمومی) مرتبط باشد. تیشرت های تبلیغاتی عموما برای کارهای برندسازی توسط سازمان ها و یا شرکت های بزرگ استفاده می شود. در ادامه بیشتر با مفهوم تی شرت تبلیغاتی چیست؟ آشنا خواهیم شد.

 

 

تاریخچه تی شرت های تبلیغاتی

فن آوری ایجاد تی شرت های تبلیغاتی به دوره سلسله سونگ (۹۶۰-۱۲۷۹) در چین باستان با توسعه “چاپ صفحه” برمی گردد. چاپ اسکرین / غربالگری ابریشم راهی برای ایجاد طرح ها یا تصاویر روی پارچه بود و این تکنیک توسط سایر نقاط آسیا، بیشتر ژاپن، پذیرفته شد. در اواخر دهه ۱۷۰۰، این فناوری توسط اروپایی ها اصلاح و بهبود یافت زیرا روش های مختلف چاپ روی صفحه در دهه ۱۹۰۰ توسعه یافت که تی شرت های تبلیغاتی را به عنوان نوعی هنر تشویق می کرد. به طور ناخواسته، تا دهه ۱۹۶۰ بود که تی شرت های مارک دار به عنوان اشیایی برای هنر، تبلیغات، مد، اعتراض و سوغاتی محبوبیت پیدا کردند.

 

 

تبلیغات موثر با تی شرت 

تی شرت های تبلیغاتی اغلب به عنوان «بیلبوردهای پیاده روی» نامیده می شوند. این مرجع بر اساس تأثیری است که آنها بر زندگی مردان می گذارند. به عنوان پوشاک تبلیغاتی، آنها در ایجاد انگیزه برای کمپین های سیاسی، تأیید یک محصول، افزایش فروش و تکرار چشم انداز/ماموریت شرکت بسیار مهم هستند. این تیشرت‌های تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی ارزان ، کوچک و در عین حال کاربردی هستند که در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌شوند، زیرا طیف وسیعی از امکانات برندسازی را برای چاپ پیام‌ها و طرح‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند. عموماً توسط مردم با اشتیاق بسیار تأیید و پذیرفته می شوند، به خصوص اگر به عنوان جزوه توزیع شوند یا به عنوان اقلام جایزه برای خرید پیوست شوند. تی شرت های تبلیغاتی یک کالای کلاسیک، انحصاری و جاودانه هستند. آنها ماندگاری بالایی دارند زیرا هرگز از مد نمی افتند، و حتی برخی ممکن است در طول زمان آنها را قدیمی در نظر بگیرند. بنابراین، برندها تی‌شرت های تبلیغاتی را به مشتریان بالقوه خود می‌دهند تا احساس مطلوبی در آنها ایجاد کنند و با هزینه‌های کم، مشتریان پرباری را حفظ کنند. یک تی‌ شرت تبلیغاتی برای شروع مکالمه و تقویت دسترسی در رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک استراتژی برندسازی مقرون‌به‌صرفه است. بنابراین، کسب‌وکارها و برندها نباید نتایجی را که لباس‌های تبلیغاتی می‌توانند به همراه داشته باشند، از قبیل افزایش سود، افزایش در معرض دید، ارتقای شناخت برند و گسترش دسترسی مشتریان، دست کم بگیرند. همچنین، تی‌ شرت های تبلیغاتی برای لباس‌های برند تجاری مناسب هستند تا ارزش پیشنهادی را به اشتراک بگذارند، فرهنگ کاری و اشتیاق را در بین اعضای تیم و کارمندان یک شرکت تقویت کنند. بنابراین، این ماموریت و چشم انداز را به طور موثر به تیم می فروشد.

مهم ترین نکات در سئو سایت فروشگاهی

نکات مهم در سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی از خیلی جهات، تفاوتی با سئو سایت های دیگر ندارد. اما ما در این جا به معرفی نکات مهم در سئو سایت فروشگاهی مطابق آخرین تغییرات الگوریتم در سال 2022 می پردازیم که به نسبت سایر سایت ها، تاثیر بیشتری در رتبه سایت شما خواهد داشت. مقاله “سئو سایت فروشگاهی” نیز به شما پیشنهاد می شود.

  • حتما محصولات قیمت داشته باشد
  • پیشنهاد های ویژه بدهید
  • محصولات خود را بروز کنید
  • در مورد محصولات و فروشگاه خود، اطلاعات به مردم بدهید
  • خواننده را درگیر محصولات کنید
  • از محصول فیلم واقعی تهیه کنید
  • بهینه سازی صفحه محصولات

  • کپی کردن توضیحات محصولات خود از سایت های رقیب، هیچ کمکی به سئو سایت شما نمی کند. برای معرفی محصولات خود به صورت منحصر به فرد تولید محتوا کنید و سعی کنید از تصاویر موجود در اینترنت برای معرفی آن ها استفاده نکرده و محتوای تصویری را نیز خودتان تولید کنید. در عنوان و توضیحات متای محصول از کلمات کلیدی مربوط به آن استفاده کنید. استفاده از bullet list برای معرفی ویژگی های محصول بسیار مناسب می باشد.

    1. جلوگیری از به وجود آمدن محتوای تکراری

    برای سایت های فروشگاهی که تعداد زیادی محصول و صفحه مختلف دارند، احتمال جریمه سایت به دلیل محتوای تکراری بسیار زیاد است. چرا که ممکن است محتوای آن ها کلمات کلیدی مشابهی داشته باشد که تشخیص این موضوع برای خزنده های گوگل دشوار است. این مشکل می تواند باعث ایجاد کنیبالیزیشن در سایت نیز بشود. برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل، حتما از تگ کنونیکال در صفحاتی با محتوای مشابه استفاده کنید.

    1. رعایت اصول mobile friendly در سایت

    از نمایش سایت در موبایل غافل نشوید. چرا که تاثیر mobile first index بر سئو در سال 2022 از همیشه بیشتر شده است. اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در این الگوریتم، ریسپانسیو بودن سایت، سرعت بارگذاری در موبایل و طراحی UX موبایل فرندلی می باشد.

    1. بهینه سازی صفحات دسته بندی

    سئو صفحات دسته بندی محصولات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای هر دسته عنوان مناسب، متا دسکریپشن و توضیحات سئو شده قرار دهید و داخل آن ها لینک سازی انجام دهید. دقت داشته باشید در صفحه هر دسته بندی، بیشتر از یک تگ H1 قرار نگیرد.

    1. از بین بردن broken link ها

    Broken link ها یکی از عوامل اصلی به وجود آمدن صفحاتی با ارور 404 می باشد که می توانند منجر به جریمه سایت توسط گوگل شوند. برای شناسایی broken link ها می توانید از ابزار MOZ کمک گرفته و آن ها را با ریدایرکت 301 به صفحات مناسب انتقال دهید.

    1. افزایش سرعت بارگذاری صفحات

    همان طور که گفتیم، تجربه کاربری برای گوگل بسیار مهم می باشد و یکی از اصلی ترین آیتم های تاثیر گذار در آن، سرعت بارگذاری صفحات سایت می باشد. مواردی از جمله minify کردن کدهای css و html، فشرده سازی حجم و فرمت عکس ها، استفاده از سرور اختصاصی برای ویدئو ها و … در افزایش سرعت بارگذاری سایت تاثیرگذار هستند.

    1. حفظ امنیت فروشگاه آنلاین با استفاده از HTTPS

    یکی از نکات مهم در سئو سایت فروشگاهی، امنیت آن ها می باشد. اصلی ترین راه پیاده سازی امنیت سایت ها، استفاده از نسخه HTTPS در آدرس آن ها می باشد.

    1. تقویت محتوای صفحات فروشگاه

    استفاده از محتوای با کیفیت جهت معرفی محصولات، به ارتقاء سئو سایت شما کمک می کند. اگر از محتوای ویدئویی، صوتی و تصویری نیز استفاده کنید امتیاز بالاتری در سئو آن صفحات خواهید گرفت.