اگر شما نیز علاقه دارید بهصورت دستهجمعی با همه اعضای خانواده، فامیل، دوستان دوران دانشگاه و ... به مسافرت بروید اما بهدلایل مختلف مثل آشنا نبودن با مسیرها، هزینه بالای بلیطهای اتوبوس و قطار، نداشتن خودروی مناسب و نگرانی بابت اینکه ممکن است نتوانید همه مسیر را رانندگی کنید یا در طول مسیر سردرگم شوید، از رفتن به این سفر خاطره انگیز پشیمان شده اید ما به شما اجاره ون دربستی را پیشنهاد میدهیم، زیرا با این کار همه نگرانیها برطرف خواهد شد. در صورتی که اجاره ون دربستی بههمراه راننده باشد، میتوانید از بودن با یک فرد با تجربه که به همه مسیرها آشنا است، لذت ببرید. اجاره ون دربستی چندین مزیت دارد؛ به خاطر ظرفیت ۶ تا ۱۵ نفره این ونها مسافرت بهصورت دستهجمعی را امکانپذیر کرده است. همان طور که میدانید بودن در کنار کسانی که دوست دارید در طول مسیر بهاندازه رسیدن به مقصد لذتبخش و خاطره انگیز خواهد بود.
کرایه ون دربستی یکی از روشهای مسافرت بی دردسر و مقرون بهصرفه است، ضمن اینکه این خودروها بسیار راحت هستند و امکانات متعددی دارند که حتی در صورت طولانی بودن مسیر نیز خستهکننده نخواهد بود. صندلی این ون ها جادار و راحت است و هم کودکان و هم بزرگسالان میتوانند از آنها استفاده کنند.
همان طور که اشاره کردیم اگر بخواهیم اقتصادی نگاه کنیم خواهیم دید که قیمت اجاره ون دربستی خیلی بالا نیست و نسبت به مسافرت باسایر وسایل نقلیه مقرون بهصرفه است. قیمت اجاره ون دربستی بر اساس چندین فاکتور تعیین میشود. حضور یا عدم حضور راننده بههمراه ون، زمان (اینکه در چه فصلی سفر میکنید نیز بر قیمت اجاره این خودروها تاثیر گذار است)، مدت زمان سفر، ظرفیت و امکانات ون بر میزان قیمت کرایه ون دربستی تاثیر گذار خواهد بود.
در صورتی که قصد دارید بههمراه دوستان یا همه اعضای خانواده در سطح شهرهای بزرگ مثل تهران تردد کنید، بدون اینکه نگرانی بابت ورود به محدود طرح ترافیک را داشته باشید یا در اطراف شهر برای چندین ساعت به گشت و گذار بپردازید،به شما پیشنهاد میکنیم تاکسی ون دربستی اجاره کنید؛ زیرا هزینه اجاره تاکسی ون دربستی در شهرهای شلوغی مثل تهران نسبت به اجاره تاکسیهای سواری بسیار مناسبتر است و علاوه بر آن اگر تعداد همراهانتان بیش از ظرفیت یک خودرو سواری است، میتوانید با اجاره تاکسی ون دربستی همگی با هم باشید، بدون اینکه نیاز به کرایه چندین خودرو سواری داشته باشید که این مورد ممکن است باعث نگرانی شما و همچنین باعث هزینههای اضافه نیز میشود.
حال که در مورد مزایای ون ارزان گفتیم بهتر است در مورد اجاره ون لوکس نیز اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم. این ونها که دارای امکانات رفاهی متعدد و ظاهر زیباتر و شکیلتر هستند، معمولا برای مراسمهای تشریفاتی و اسکورت مورد استفاده قرار میگیرند. رنگ این ونها معمولا مشکی و سقف آنها نیز بلند تر از سایر ونها است.
ونهای لوکس معمولا برای سفرهای گردشگری، سفرهای بیرون از شهر که مسافران قرار است مدت زمان طولانی درون ون بمانند و همچنین مسافران هتلهای لوکس مورد استفاده قرار میگیرند. میتوان این ونها را بدون راننده یا بههمراه یک راننده حرفهای و با تجربه اجاره کرد.
اجاره ون دربستی
در آخر هر یک از ون های ذکر شده ون تویوتا هایس سقف بلند، ون تویوتا هایس سقف کوتاه، ون فیات، ون دلیکا، ون بنز همگی برای رفاه شما عزیزان برای جابجایی برون شهری و درون شهری ترنسفر فرودگاهی بصورت دربستی اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.با توجه به اینکه هر خودرو ون ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را از لحاظ تعداد ظرفیت، ابعاد خودرو، مشخصات فنی و ... را دارد شما می توانید با توجه به تعداد نفرات خود از ون های دربستی این موسسه استفاده نمایید. اگر قصد عزیمت به هر کجای ایران داشته باشید کافیست از شهر خود با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما با مشاوره و راهنمایی ون مورد نیاز شما را به صورت دربستی رفت و برگشت در اختیار شما قرار دهد.
انسفر تشریفاتی و فرودگاهی :یکی از خدمات مجموعه های اجاره و رنت خودرو، ترنسفر تشریفاتی و فرودگاهی است. در ادامه به بررسی هزینه های ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی می پردازیم.
ترنسفر فرودگاهی یکی از تشریفاتی است که توسط مجموعه های اجاره و خدمات تاکسی انجام می شود که از مبدا فرودگاه های بین المللی و داخلی به سطح شهر یا استان های دیگر ترانسفر می شود. در زمان استفاده از ناوگان های خودرو عادی و تشریفاتی، خدمات ویآیپی برای مشتریان ارائه می شود.
مسافران پس از نشستن هواپیما در فرودگاه مقصد، برای ترنسفر و سفر داخل شهر یا شهر های دیگر می توانند از اتوبوس، مترو یا خودرو های تشریفاتی استفاده نمایند. مسافر مسیر باند فرودگاه و سالن را پیاده طی کرده پس از خروج از ترمینال می تواند توسط خودرو های تشریفاتی به مقصد حرکت نماید. کافی است پس از خروج نام هتل یا محل اقامت خود را به مسئول ترانسفر یا انتقال خود ارائه نمایید. در این زمان چمدان های مشافر در خودرو گذاشته شده و به سمت مقصد حرکت نمایید. در ادامه به هزینه های ترانسفر فرودگاهی و تشریفات می پردازیم.
بسیاری از فرودگاه های بین المللی معمولا در خارج از شهر ساخته شده است و هزینه های بیشتری باید برای رسیدن به مقصد پرداخت نمایید. همچنین پس از خروج از فرودگاه می توانید از خودرو های عادی اقتصادی و خودرو های تشریفاتی استفاده نمایید. خودرو های تشریفاتی هزینه بیشتری برای ترانسفر شما تا مقصد دریافت می نمایند. برای اطلاعاتاز هزینه های ترانسفر تشریفاتی فرودگاه با توجه به مقصد خود می توانید با راننده یا مجموعهای ارائه دهنده خدمات سفر های درون شهری و برون شهری در ارتباط باشید.
یکی از مجموعه های پیشرو در در انتقال مسافران و خدمات ساخت مجموعه راسارنت بوده که امکان سفر به تمامی استان ها در ایران وجود دارد. می توانید از خدمات رزرو آنلاین خودرو در مجموعه راسارنت استفاده نمایید. اگر قصد اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو و اجاره خودرو بدون راننده را دارید، یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی، مجموعه راسارنت است.
پس از رزرو آنلاین خودرو برای ترانسفر خود می توانید از خدمات گردشگری استفاده نمایید. امکان رزرو و اجاره خودرو به صورت روزانه و شبانه روزی با توجه به نیاز های خود وجود دارد. می توانید جهت بازدید و گردش های درون شهری و گردشگری از خدمات ترانسفر استفاده نمایید. پس از آماده شدن مسافران این خدمات از مبدا هتل یا فرودگاه ارائه می شود. راننده های مجرب مسئول انتقال شما به مراکز گردشگری و تفریحی بوده و در صورت تمایل می توانید به هتل یا مقصد خود بازگردید.
به منظور رفاه حال شما جهت انتقال از فرودگاه به مقصد مورد نظر می توانید از خدمات وی آی پی مجموعه های اجاره و رزرو خودرو استفاده نمایید. معمولاً خدمات وی آی پی برای افراد سیاسی و مشهور استفاده می شود که جهت انتقال سفیران، وزرا، ریاست جمهوری و غیره استفاده شده که علاوه بر آسایش باعث تامین امنیت فردی نیز شود. همچنین افراد عادی نیز می توانند از خدمات وی آی پی در داخل خودرو های امن تا مقصد خود استفاده نمایند. در ادامه به انواع خودرو های ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی می پردازیم.
مسافران می توانند با توجه به تعداد خود از انواع خودرو ها با ظرفیت متفاوت استفاده نمایند. اگر به صورت گروهی سفر می کنید، یکی از بهترین گزینه ها استفاده از اتوبوس های تشریفاتی یا عادی است. اگر تعداد شما کمتر از تعداد ظرفیت اتوبوس است، می توانید از ون های تشریفاتی از مبدا فرودگاه یا مبدا دلخواه خود استفاده نمایید.
برای انتقال و جابجایی مسافران حداکثر تا ۴ نفر می توانید از سواری های فرودگاهی استفاده کنید.
قوانین و مقررات ترانسفر فرودگاهی به شرح زیر است:
برای کسب اطلاعات بیشتر و و خواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.
لباس آشپزی لباسی است که سرآشپزان، و کارکنان داخل آشپزخانه معمولا آن را به تن می کنند. از گذشته تا به امروز اغلب سرآشپزان هنگام آشپزی، از یک روپوش سفید ساده و یا پیش بند سفید ساده استفاده می کردند. البته امروزه این لباس ها با ظاهری متفاوت تر، جنسی بهتر و ایمنی بالاتری تولید می شوند. علت استفاده از رنگ سفید در روپوش های آشپزی این است که این رنگ زودتر آلودگیها را نشان می دهد و به راحتی نیز قابل تمیز شدن می باشد. البته به گفته روانشناسان، رنگ سفید از لحاظ روانی نیز بهترین رنگی است که سرآشپزان می توانند به تن کنند. چرا که این رنگ اطمینان مشتریان را نسبت به تمیزی و پاکیزگی غذا و محیط جلب خواهد کرد.
روپوش آشپزی انواع مختلفی دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم نمود:
حال نوبت آن رسیده است که شما را با ویژگی های بهترین لباس آشپزی آشنا کنیم. برتری روپوش های آشپزی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه تمامی آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
بی شک اولین گزینه برای انتخاب بهترین لباس آشپزی، توجه به جنس لباس می باشد. جنس روپوش آشپزی باید مرغوب بوده و به گونه ای باشد که سریعا بو نگرفته و پس از شستشوهاس مکرر، آسیب نبیند. از این رو جنس مرغوب، یکی از ویژگی های بهترین لباس آشپزی می باشد.
یکی دیگر ویژگی هایی که بسیار پراهمیت می باشد، توجه به کیفیت دوخت روپوش آشپزی است. روپوش سفید آشپزی باید بسیار خوش دوخت بوده و راحتی لازم را هنگام کار به سرآشپز بدهد. اگر روپوش آشپزی دارای بهترین جنس باشد، ولی دوختی تمیز و اصولی نداشته باشد، هنگام کار، راحتی را از افراد خواهد گرفت.
شاید برایتان کمی عجیب باشد که روپوش سفید آشپزی، دارای اصول و قوانین خاصی می باشد. برای مثال: آستینهای این لباس معمولا بلندتر از سایر لباس ها دوخته میشوند تا مانع از پاشیدن روغن داغ و یا مواد دیگر به دست های شوند. همچنین جلوی لباس سرآشپز معمولا دولایه بوده تا از بدن او در مقابل حوادث احتمالی (مانند: ریختن غذای داغ) جلوگیری کند. دکمه های این لباس معمولا از جنس پلاستیک بوده و به هیچ عنوان از دکمه های آهنی برای رپوش آشپزی استفاده نمی شود.
به طور کلی قیمت روپوش آشپزی به پارامتر های متفاوتی بستگی دارد. از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت روپوش های آشپزخانه می توانیم به: کیفیت و نوع پارچه ای، شکل و طرح روپوش، رنگ پارچه و … اشاره نماییم. البته شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روپوش آشپزی مورد نظر خود، با دفتر فروش روپوش آشپزی دوخت یادگار تماس بگیرید.
هنگام خرید و سفارش لباس آشپزی به نکات زیر توجه نمایید:
دقت نمایید که برای ثبت سفارش و خرید بهترین لباس آشپزی، حدالامکان واسطه ها را حذف کنید و خرید خود را از درب کارخانه انجام دهید. مجموعه تولیدی دوخت یادگار ، با تولید و دوخت انواع لباس آشپزی، تمامی واسطه ها را از میان برداشته است. شما می توانید در این تولیدی باکیفیت ترین لباس ها را با ارزان ترین قیمت سفارش دهید.
از آن جایی که مدیریت هزینه یکی از اصلی ترین ارکان های تمامی تولیدی های رستوران ها می باشد، خرید روپوش آشپزی ارزان یکی از مهم ترین نکاتیست که باید به آن توجه کرد.
از آنجایی که لباس آشپزی، لباسی است که افراد حداقل ۸ ساعت در روز آن را به تن می کنند، باید دارای کیفیتی مناسب بوده و به افراد احساس راحتی بدهد.
لباس کار آشپزی برای آشپزان و سرآشپزان با رنگ ها وطرح های متنوع و متفاوت از الزامات این شغل محسوب میشود. اما در انتخاب نوع لباس کار آشپزی باید به دو اصل مهم اهمیت داد : اول اینکه لباس کار آشپزی برای کار کردن راحت باشد و هم ظاهر آشپز و سرآشپز را شکیل تر کند. لباس کار آشپزی از زمان ناپلئون مرسوم شد. ناپلئون می خواست که آشپزهایش از ظاهر خاص و متفاوتی برخوردار باشند.
برای مشاهده انواع روپوش آشپزی و خرید روپوش آشپزی از تولیدی دخت یادگار با ارزان ترین قیمت و مناسب ترین کیفیت به آدرس زیر مراجعه کنید :
چرا بهتر است روپوش آشپزها به رنگ سفید باشد؟
لباس کار سرآشپزها، ابزاری کاربردی برای آنان است. با وجود اینکه در چند سال اخیر شاهد روپوش آشپزی با رنگ های متنوع هستیم اما همچنان روپوش آشپزی به رنگ سفید مرسوم و محبوب است. رنگ سفید به این دلیل که زودتر آلودگی ها را نشان می دهد و با یک شستشوی ساده ه حالت قبل بر میگردد. درخشان و زیبا می شود.
استفاده از رنگ های تیره برای روپوش آشپزی باعث میشود هم لکه های بیشتری را بر خود نشان دهد و هم به هیچ وجه پاک کردن این لکه ها از روی آنان ساده نیست. رنگ سفید باعث اعتماد بیشتر مشتریان به غذا و محیط رستوران می شود. رنگ سفید گرمای کمتری را به خود جذب میکند و در نتیجه به خنک ماندن آشپز در فضای آشپزخانه کمک بیشتری می کند.
تجهیزات لباس کار آشپزی
معمولا روپوش های سرآشپزان باید از آستین های بلندی برخوردار باشد تا از پاشیدن روغن داغ و مواد دیگر به دست جلوگیری شود و از پوست دست محافظت کند.
روپوش آشپزان از یک لایه جلویی برخوردار است که بسته شده و باعث محافظت از لباس آشپز می شود و بعد از کثیف شدن می تواند به آسانی تعویض کند.
دکمه های روپوش معمولا از جنس نخ و به صورت گره هایی نسبتا بزرگ هستند تا احتمال شکسته شدن آنها کمتر باشد. روپوش های شیک معمولا از دکمه ها نخی استفاده می شود.
کلاه و کفش سرآشپز
کلاه آشپزی از جمله مهمترین بخش های لباس آشپزی است. این کلاه ها معمولا سفید، نخی و اندکی بلند است و به خوبی می توانند گردش جریان هوا را برای فرد فراهم کنند. کلاه آشپز هر چقدر بلندتر باشد نشان از حرفه ای بودن سرآشپز دارد. استفاده از کلاه آشپزی به دلیل بسیار مهمی قابل استفاده است و آنهم این است که از افتادن مو به داخل غذا جلوگیری می شود.
کفش سرآشپز باید چند ویژگی مهم داشته باشد. اول اینکه باید به اندازه کافی، راحت باشد تا امکان حرکت راحت سرآشپز را فراهم کند. مورد بعدی اینکه از لیز خوردن جلوگیری کند و سوم اینکه کفش سرآشپزان باید از رویه محکمی برخوردار باشد تا در صورت افتادن اشیا سنگین و خطرناک مانند ظروف آشپزخانه یا چاقو بر روی پا، از پا محافظت کند.
نکته مهمی که باید مد نظر قرار گیرد این است که از لباس کار آشپزی نباید بیرون از محیط کار استفاده کرد چرا که باعث آلوده شدن محیط کار می شود. حداقل هفته ای یکبار باید با مواد شوینده شست و شو را انجام داد.
به لباس هایی که آشپزها زمان پخت غذا استفاده میکنند که میتواند شامل: روپوش، کلاه، دستکش و … باشد. لباس کار آشپزی گفته میشود، مزیت استفاده از لباسهای مخصوص برای آشپزها، رعایت بیشتر بهداشت است، بهترین جنس برای دوخت لباسهای آشپزی پارچه های کج راه و کتان است.
تاریخچه و فلسفه استفاده از لباسهای آشپزی واحد برای افراد در حین آشپزی به زمان ناپلئون هیل باز میگردد که وی تصمیم گرفت که آشپزان دربار هم لباس های یکسانی بپوشند تا بتوانیم آنها را از بقیه افراد تشخصیص دهیم.
نخستین لباسکار های آشپزی، رپوش یا پیش بند سفید ساده بودند که بعدها و به مرور زمان به شکل یونی فرم هایی که امروزه آشپزها به تن میکنند تبدیل شدند. در این نوشته قصد داریم در مورد انواع لباس هایی که برای اشپزی و توسط آشپزها استفاده میشوند صحبت کنیم، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.
فلسه سفید انتخاب کردن لباس آشپزها به این دلیل است که همواره رنگ سفید یادآور پاکیزپی و تمیزی است، و تمیز نگه داشتن لباس سفید آن هم در آشپزخانه کمی سخت است، به همین دلیل هم در سال ها اخیر از لباس های دیگری با رنگ های دیگر برای آشپزها استفاده میشود. این رنگ ها انواع سرمه و مشکی است.
در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن تکنولوژی های جدید استفاده از لباسهای دیگری با جنس های نانو که رد لکه های چربی و غذا روی آنها باقی نمیماند و جذب نمیشود باعث شده است که افراد بیشتری از آنها استفاده کنند.
به این دلیل که وجود لکه های چربی و غذا روی لباس های اشپز یا کارگران آشپرخانه به هیچ وجه قابل قبول نیست و آنها باید به طور مداوم لباس های خود را با شوینده های قوی بشویند تا رد لکه ها از روی آنها پاک شود، و حتی در حین شستن لباس ها ممکن است که آنها رنگ و کارایی خود را از دست دهند.
از دیگر ویژگی های مهمی که این لباس ها باید همواره داشته باشند این است که افرادی که در محیط های آشپزخانه فعالیت دارند به طور مداوم باید در دمای بالا و کنار اجاق باشند به همین دلیل هم ضروری است که لباس های آنها حتما از الیاف طبیعی ساخته شده باشد تا این گرما باعث تعریق زیاد نشود و بدن فرد در زیر این لباس ها تنفس کافی داشته باشد.
به طور معمول لباس هایی که در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار میگیرند، از یک روپوش سفید، کلاه، کفش و ….ساخته شده اند و کفش های آنها با توجه به اینکه کارکنان آشپزخانه ها در مدت زمان زیادی در کنار شعبه باید سرپا کار کنند، باید راحت و نرم باشد تا به کمرشان فشار زیادی وارد نشود.
مشاوره برندینگ را می توان کلید طلایی اثربخشی تصمیمات مدیریتی دانست. برای پی بردن به اهمیت مشاوره برندینگ باید ابتدا بدانیم که چرا برندینگ اهمیت دارد؟ برندینگ در واقع یک شناسنامه سازی برای محصول یا خدمت شما محسوب می شود. به عبارت ساده تر برندینگ مجموعه ای از فعالیت هایی است که شما را در ذهن مخاطبان هدفتان شکل می دهد و دارای ابعاد مختلفی بوده که پیدا کردن تخصص در مورد تمام این ابعاد از حوصله و وقت مدیریت یک سازمان، شرکت و یا استارتاپ خارج است، بنابراین می توان گفت نیاز به یک تیم تخصصی مشاوره برندینگ برای سازمان و شرکت به خصوص استارتاپ ها احساس می شود. کار اصلی تیم های تخصصی مشاوره برندینگ، ارائه راهکار برای طراحی برند، کمپین های تبلیغاتی و … بوده که شما را به هدف اصلی یعنی کسب سود بیشتر می رساند.
مشاور برندینگ در واقع دست شما را گرفته و مانند کودکی نو پا به شما می آموزد که از اولین قدم برای برندینگ چه کارهایی باید انجام دهید و شما را تا تحلیل داده های به دست آمده از کمپین های تبلیغاتی و نتیجه تنها نمی گذارد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا حتما باید از ابتدا به مشاوره برندینگ روی بیاوریم یا اگر در حین کسب و کار هم متوجه اشکالی در اجرایی سازی کمپین های تبلیغاتی و دیگر فعالیت های مرتبط با برندینگ شدیم می توانیم از خدمات تیم مشاوره برندینگ استفاده کنیم؟ البته که بهتر است از ابتدا یک تیم تخصصی مشاوره بردینگ را در کنار کسب و کارتان داشته باشید اما در صورتی که پس از انجام برندینگ و در نیمه های راه متوجه اشتباهات خود در این پروسه شده اید می توانید به شرکت های خدمات مشاوره برندینگ مراجعه کرده و پس از انجام مذاکرات لازم با یک تیم حرفه ای همکاری خود را آغاز کنید.
برخی از مدیران کسب و کار تمرکز را بر کیفیت تولید کالا و خدمات گذاشته و معتقدند در صورتی که محصول خوب و با کیفیت باشد، مصرف کننده به آن جذب شده و خرید انجام می دهد در حالی که گام اول برقراری ارتباط مصرف کننده با برند، اعتماد سازی است. اگر اعتماد به برند وجود نداشته باشد، چگونه می توان امید به جذب مصرف کننده ها داشت؟ برای آن که برندینگ موفقی داشته باشید باید به این سوالت پاسخ دهید:
با پاسخ دادن به این سوالات می توان روند مشاوره برندینگ را تسهیل کرد.
مشاوره برندینگ در دو حوزه داخلی و خارجی انجام می شود. همان طور که گفته شد مشاور برندینگ خارجی ایجاد برند، تصویر سازی برند، خلق هویت برند، کمپین های تبلیغاتی برند و … را شامل می شود اما مشاوره برندینگ داخلی چیست؟ آیا تا کنون نام مشاوره برندینگ داخلی به گوشتان خورده است؟ بله درست حدس زدید در مشاوره برندینگ داخلی سازمان هر آن چه هست مربوط به کارکنان سازمانی است. اما چگونه می توان مشاوره برندینگ داخلی انجام داد؟ برای آشنایی با مشاور برندینگ داخلی سازمان ابتدا لازم است با مفهوم برندینگ داخلی آشنا شویم! آیا مشاوره برندینگ داخلی مهم تر از برندینگ خارجی است؟
در دنیای امروز تعداد برندها و رقابت کسب و کارها افزایش یافته است. همچنین موانع موفقیت کسب و کارها روز به روز بیشتر می شوند و لزوم مشاوره برندینگ بیش از پیش احساس می شود. مدیران سازمان ها پیوسته در تلاشند تا کسب و کاری سالم و سودآور داشته باشند و به همین علت به دنبال کشف راه های اثرگذار بر خرید مصرف کننده هستند.
مشاور برندینگ با طراحی خردمندانه تکنیک های برند سازی راهکارهایی برای کسب و کارها ارائه می کند که حس تعالی و بهره وری سازمانی را افزایش می دهد. مشاور برندینگ در زمینه اجرای تکنیک های برندینگ، پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی و تحلیل بازخوردها سازمان ها را همراهی می کند.
اولین گام در مشاوره برندینگ برقراری ارتباط میان برند و مخاطبان آن برند است که این کار به وسیله کمپین های تبلیغاتی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان و دیجیتال مارکتینگ است. معمولا به علت قیمت گذاری گران یا ارزان ارتباط درستی بین سازمان و مخاطب شکل نمی گیرد و در این حالت با افزایش تبلیغات تاثیری در فروش رخ نخواهد داد.
عوامل متعددی در ذهن مخاطب فرآیند خرید را تحت تاثیر قرار می دهد که مهم ترین آنها خاطراتی است که افراد از برند شما یا رقبا در ذهن خود دارند. از نظر روانشناختی خاطره نقش موثری در تصمیم گیری خواهد داشت. اگر خاطرات برند به واسطه مفهوم و یا ابزاری از کسب و کار به وجود آماده باشد نقش موثری در ارتباط میان برند و مخاطب و در نهایت فرآیند خرید خواهد داشت
متاسفانه اکثر کسب و کارها در شرایط فعلی به جای تمرکز روی مزیت های محصول و استفاده از ابزارهای برندینگ، تنها به تخفیف ها و نمونه های رایگان اکتفا کرده اند. در این شرایط برند و مشاور برندینگ می توانند کسب و کار سازمان شما را از این سیکل اشتباه خارج کرده و با ازائه مزیت های خاص و ویژه به مخاطبان آنها را علاقمند به خرید محصولات سازمان شما نماید حتی اگر قیمت محصول یا خدمت شما نسبت به سایرین بیشتر باشد. این است اثر برندسازی!
مفهوم برندسازی زمانی معنا پیدا می کند که سازمان در مرحله ای فراتر از درآمد معمولی و پرداخت حقوق کارمندان باشد. عملیات توسعه و رونق برند سازمان همراه با انتظار مدیران سازمان از افزایش ارزش معنوی و برند سازمان همراه خواهد بود.
مشاور برندینگ با بررسی ساختار و مدل کسب و کار شما برنامه ای منسجم از تغییرات تدوین می نماید که به صورت تغییرات کوتاه مدت و بلند مدت در سازمان قابل اجرا است. بدین منظور برای هر دسته از مخاطبان استانداردهای خاصی در راستای اهداف کلی برندسازی سازمانی طراحی می شود.
برای دریافت مشاوره برندینگ و مارکتینگ می توانید از راهنمایی های متخصیین پارت انیمیشن کمک بگیرید .
مشاوره برندینگ یکی از نیازهای ضروری کسب و کارها و سازمان های چابک و پیشرو از دیرباز تا کنون بوده است. تجربه و تخصص مشاور برندینگ سازمان شما و میزان تسلط او به اصول برندینگ، هدفگذاری تبلیغات، بودجه بندی و ارزیابی اثربخشی تبلیغات در موفقیت شما در بازار پر رقابت تبلیغات و برندینگ موثر خواهد بود.
دریافت مشاوره برندینگ و مراجعه به مشاور تبلیغات در اکثر کسب و کارها نادیده گرفته می شود. مشاور تبلیغات با درک و تحلیل عمیق بحران و طرح درست و منطقی راه حل، شما را در آسان تر، ارزان تر و سریع تر رسیدن به اهداف یاری می رساند.
خدمات مشاوره برندینگ شامل هدف گذاری تبلیغاتی، بودجه بندی تبلیغات، طراحی کمپین، ارزیابی تبلیغات و انتخاب کانال تبلیغاتی می شود. اگر میخواهید به صورت هدفمند و منظم در کسب و کار و شهرت برند تجاری خود موفق باشید با مشاور برندینگ خبره مشورت نمایید.
برای دریافت مشاوره برندینگ و مارکتینگ می توانید از راهنمایی های متخصیین پارت انیمیشن کمک بگیرید .
استراتژی های برندینگ هر سازمان و کسب و کار مشخص می کند که آن سازمان چگونه، کجا و با چه کسانی ارتباط برقرار می کند و هدف برندسازی و پیام کسب و کار به وضوح مشخص می شود. لازم است استراتژی های برند سازی با نظارت مشاور برندینگ به درستی تعریف و اجرا شوند. برندسازی استراتژیک می تواند ارزش ویژه ای برای برند و خدمات شرکت به ارمغان آورد. تعریف برند مهم ترین و اساسی ترین اقدام برای راه اندازی هر کسب و کاری به حساب می آید.
برای دریافت مشاوره برندینگ و مارکتینگ می توانید از راهنمایی های متخصیین پارت انیمیشن کمک بگیرید .
در مشاوره برندینگ میزان رقابت در حوزه کسب و کار مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. در نتیجه این تحلیل صاحبان کسب و کار رقبای خود را شناسایی می کنند تا بتوانند راه های غلبه بر آنها را در استراتژی کسب و کار خود قرار دهند. همچنین مشاوره برندینگ نگاه دقیق و جامعی بر نیاز ها و خواسته های مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما دارد تا بتواند راه حل های موثری برای پاسخ به آنها کشف کند.
انتخاب و جذب یک مشاور برندینگ خوب یکی از چالش های مهم کسب و کارهای امروزی به حساب می آید. برای این کار لازم است شرکت های فعال در زمینه برندینگ را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و سوابق کاری و زمینه های فعالیت آنها را مطالعه نمایید. در نهایت با برگزاری جلسه حضوری و پرسیدن سوالات تخصصی از حوزه برندینگ و حوزه تخصصی کسب و کار خود دانش مشاور برندینگ منتخب را به چالش بکشید. سپس شخص یا شرکتی را جهت مشاوره برندینگ سازمان خود انتخاب کنید که درک درستی از خواسته های شما داشته باشد و بتواند استراتژی های برندینگ کسب و کارتان را مطابق با اهداف شما چیدمان نماید.
در دنیای امروز برای موفقیت در کسب و کارتان باید بتوانید قلب و ذهن مخاطبان خود را تسخیر کنید. برای این کار به یک برندسازی همه جانبه همراه با استراتژی های جامع و یکپارچه نیازمند هستید. برندسازی بهترین راهکار برای ورود، بقا و ارتقای جایگاه کسب و کار شما در بازار است. ما در زمینه های زیر می توانیم مشاور برندینگ و استراتژیست کسب و کار شما باشیم:
برندسازی نامناسب و غیر حرفه ای موجب می وشد کسب و کار تا مرز نابودی پیش رود. به طور کلی می توان گفت مشاوره برندینگ نامناسب انتظارات کسب و کار را محقق نمی سازد و نمی تواند راهکاری در جهت بهبود نقاط ضعف سازمانی ارائه دهد. این گروه از مشاوران برندینگ تجربه و اطلاعات آکادمیک مناسب در برخورد با شرایط را ندارند و نحوه حل مسئله را نمی دانند. استفاده از مشاور برندینگ نامناسب برای سازمان ها علاوه بر اینکه اعتبار آن ها را خدشه دار می کند، سرمایه سازمان را هدر می دهد و زمان مناسب برای برسازی را از کسب و کارها می گیرد.
انتخاب مشاور برندینگ شخصی یا سازمانی بستگی به میزان استفاده، نقش و اعتبار شخص مشاور دارد. در ادامه فهرستی از ویژگی های یک مشاور برندینگ خوب را برای شما بازگو می کنیم:
پیدا کردن یک مشاور برندینگ توانمند و حرفه ای از دغدغه های اصلی تمام مدیران و صاحبان کسب و کاری است که از اهمیت وجود مشاور برندینگ در کنار فعالیت های تجاری با خبر هستند. یک علامت سوال بزرگ در ذهن این مدیران وجود دارد و آن هم این است که از کجا می توان یک مشاور برندینگ خوب پیدا کرد؟ یکی از راه های پیدا کردن کسی که در زمینه مشاوره برندینگ دارای سابقه درخشانی باشد، مراجعه به یک شرکت مشاوره برندینگ مطرح است. در شرکت های مشاوره برندینگ شما می توانید فردی خبره را پیدا کرده که به کسب و کارتان رونق بخشیده و آن را از حالت رکود خارج کند.
یکی از مهمترین قسمتهای خرید سیسمونی نوزاد، علاوه بر تهیه سرویس خواب، خرید کالای خواب یا همان وسایل ضروری درون تخت کودک است. انتخاب روتختی مناسب تخت خواب نوزاد، برای ایمن و گرم نگه داشتن نوزاد مهم است. در این مقاله خواهید خواند:
یکی از بهترین چیزها در مورد کالای خواب نوزاد این است که هر آنچه را که لازم دارید بتوانید در یک ست کامل، به راحتی تهیه کنید. با تهیه یک ست کامل روتختی میتوانید یک محیط خواب راحت و گرم برای کودک خود فراهم کنید. با این حال، یافتن یک روتختی مناسب، کاملاً فراتر از سبک و راحتی است. لازم است قبل از خرید رو تختی نوزاد به ۶ نکته مهم توجه کنید.
کارتزبیبی تولیدی روتختی نوزاد است که با حذف واسطه ها روتختی نوزاد ارزان را باقیمت مناسب خریداری کنید .
در حالت ایده آل، شما باید یک ست روتختی کودک انتخاب کنید که بیشتر از همه، به جنسیت کوچولوی شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، رنگهای آبی و سیاه برای روتختی نوزاد پسرانه مناسب هستند. روتختی نوزاد دخترانه بیشتر در رنگهای صورتی و سفید در بازار موجود است. با این حال، اگر مادر بارداری هستید که نمی دانید جنسیت نوزاد چیست، میتوانید روتختیهای خنثی از نظر جنسیت را خریداری کنید که چند رنگ هستند و متناسب با پسران و دختران طراحی شدهاند.
کارتزبیبی تولیدی روتختی نوزاد است که با حذف واسطه ها روتختی نوزاد ارزان را باقیمت مناسب خریداری کنید .
ست روتختی نوزاد معمولاً شامل چند کالای خواب برای نوزادان است که برای راحتی و گرمای بیشتر نوزاد در هنگام خواب طراحی شدهاند. با این حال، ممکن است بسته به تولید کننده، محتوای دقیق ست متفاوت باشد. به طور کلی، یک ست روتختی نوزاد از سه قطعه مختلف شامل روتشکی، روبالشی و یک لحاف بزرگ تشکیل شده است. اما ستهای روتختی کاملتری هم هستند که علاوه بر موارد بالا، دارای ملحفهی اضافه، دامن دور تخت، روتشکی میز تعویض، ضربه گیر و حتی پرده و فرش هستند که بسته به نیاز خود میتوانید ست روتختی چند تکهی مناسب را انتخاب کنید.
اگر در حال خرید روتختی برای کوچولوی خود هستید، باید بدانید که مانند سایر محصولات کودک، آنها در اندازههای مختلف مانند کوچک، متوسط و بزرگ نیز وجود دارند. به عنوان یک قاعده کلی، سایز ملحفهی تخت و تشک باید یک اندازه باشد و سایز لحاف یا پتو باید از تشک بزرگتر باشد. بنابراین بسته به اندازه تخت کودک خود، یک ست روتختی کاملاً مناسب برای او انتخاب کنید. سایز روتختیها و ملحفههای نوزادی برای تخت خوابهای استاندارد کودک، اندازه است. اگر مینی تخت یا باسنت دارید، باید ملحفههای مخصوص آنها را بخرید.
روتختیها در تعداد بی شماری از طرحها و الگوها در دسترس هستند. از طرح راه راه کلاسیک گرفته تا پولکیهای مدرن، اما بهتر است همیشه خرید یک سرویس روتختی که مطابق با مد، شیک و در عین حال مقرون به صرفه را خریداری کنید که کاملا با رنگ سرویس خواب نوزاد و دکوراسیون اتاق کودک مطابقت داشته باشد. همچنین، مطمئن شوید که ست روتختی برای هر دو فصل تابستان و زمستان مناسب است.
در هنگام انتخاب روتختی نوزاد و سایر ملحفهها، اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات موجود از پارچهای نرم با قابلیت عبور جریان هوا و قابل شستشو در ماشین لباسشویی، مانند پنبه و یا کتان تهیه شده باشد. با توجه به این واقعیت که نوزادان تازه متولد شده عاشق آشفتگی و خرابکاری هستند، بدون شک این مجموعه باید اغلب شسته شود. علاوه بر این، برای اطمینان بیشتر بهتر است یک یا دو محافظ تشک ضد آب خریداری کنید. محافظهای تشک مثل یک لایه ملحفه کشدار و یا دکمه دار روی تشک را میپوشانند و با لایه لاستیکی یا نایلونی که داخلشان دوختهشده، از نم زدن به تشک تخت جلوگیری میکنند. در انتخاب محافظ تشک نوزاد حتما توجه کنید که انواعی که دارای چند لایه پارچه و الیاف هستند، بسیار خنکتر و راحت تر از انواع تک لایه و پلاستیکی هستند.
نکته آخر شاید به نظر مهم نرسد اما بررسی کنید که آیا کیف دستی پارچه ای قابل استفاده مجدد و رایگان همراه با ست روتختی که قصد خرید آن را دارید، ارائه شده است یا نه. این امر برای نگهداری آسان و راحتی در هنگام جابهجایی ست روتختی یا لحاف و پتو بسیار مهم است. در هر صورت، یک سرویس روتختی خوب کودک، همان است که هم در خانه و هم در مسافرت بتوان از آن استفاده کرد.
کارتزبیبی تولیدی روتختی نوزاد است که با حذف واسطه ها روتختی نوزاد ارزان را باقیمت مناسب خریداری کنید .
در حالت معمول شما باید یک ست روتختی نوزادی پسرانه یا ست روتختی نوزادی دخترانه انتخاب کنید چون تفاوت رنگی در این دو مدل زیاد است. به طور مثال رنگهای آبی، خاکستری و مشکی برای روتختی نوزادی پسرانه مناسب هستند و برای روتختی نوزادی دخترانه بیشتر رنگهای سفید و صورتی به کار گرفته میشود. اما اگر هنوز نمیدانید که جنسیت نوزاد شما چیست میتوانید روتختی که رنگ خنثی دارد خریداری کنید یا روتختیهایی بخرید که چند رنگ هستند و برای هر دو جنسیت مناسباند.
ست روتختی نوزادی معمولاً شامل چند کالای خواب برای نوزادان است که برای راحتی و گرمای بیشتر نوزاد در هنگام خواب طراحیشدهاند. اما ممکن است بسته به برند تولیدکننده محصول، محتوای موجود در این ست متفاوت باشد. در حالت کلی یک ست روتختی نوزاد، از سه تکه مختلف شامل روبالشی، روتشکی و یک لحاف بزرگ تشکیل شده است. اما ستهای روتختی کاملتری هم در بازار وجود دارند که دارای ضربهگیر، ملحفه اضافی و… هستند. بنابراین بسته به نیاز خود میتوانید هر کدام از این ستها را تهیه کنید.
کارتزبیبی تولیدی روتختی نوزاد است که با حذف واسطه ها روتختی نوزاد ارزان را باقیمت مناسب خریداری کنید .
اگر در حال خرید وسایل نوزادی هستید باید بدانید که مانند بسیاری از محصولات دیگر این روتختیها در اندازههای مختلفی مانند کوچک، متوسط و بزرگ در بازار وجود دارند. به طور کلی سایز ملحفه تخت و تشک باید به یک اندازه باشد و سایز پتو باید اندکی از تشک بزرگتر باشد. در نتیجه ابتدا باید تخت کودک را اندازهگیری کنید و سپس ست روتختی مناسب را پیدا کنید. سایز روتختیهای نوزادی برای تختخوابهای استاندارد کودک اندازه هستند. اما اگر از مینی تخت استفاده میکنید باید ملحفههای مخصوص آنها را بخرید.
شاید با گذر در بازار متوجه شده باشید که روتختیها در تعداد بیشماری از رنگها و طرحها در دسترس هستند. اما بهتر است قبل از خرید یک سرویس روتختی که مطابق با زیبایی و مد باشد، دکوراسیون اتاق کودک را نیز نظر داشته باشید. همچنین ابتدا مطمئن شوید که ست روتختی موردنظر شما برای تابستان و زمستان مناسب است.
نکته دیگری که باید توجه کنید این است که در هنگام خرید روتختی نوزادی پسرانه و یا روتختی نوزادی دخترانه اطمینان پیدا کنید که تمام قطعات موجود از پارچههای نرم و قابلیت عبور جریان هوا و همچنین قابل شستشو در ماشین لباسشویی تهیه شده باشد. همچنین برای اطمینان بیشتر بهتر است یک یا دو محافظ تشک ضد آب نیز خریداری کنید.
این محافظها مانند لایه ملحفه کشدار و دکمهدار روی تشک کودک را میپوشاند و با لایه نایلونی که داخل آن دوخته شده از نم زدن به تشک جلوگیری میکند. همچنین در انتخاب محافظ تشک حتما توجه کنید آنهایی که دارای چند لایه پارچه و الیاف هستند بسیار راحتتر و خنکتر از انواع پلاستیکی هستند
شاید از نظر شما این نکته خیلی مهم به نظر نرسد اما باید بررسی کنید که آیا کیفدستی پارچهای و رایگان که همراه با ست روتختی قصد خرید آن را دارید ارائه میشود یا خیر. کیف دستی روتختی برای نگهداری آسان و راحت هنگام جابجایی ست روتختی بسیار مهم است. بنابراین در هر صورت یک سرویس روتختی کودک باید یک کیف دستی روتختی داشته باشد تا هم در خانه و هم هنگام مسافرت بتوان از آن استفاده کرد.
کارتزبیبی تولیدی روتختی نوزاد است که با حذف واسطه ها روتختی نوزاد ارزان را باقیمت مناسب خریداری کنید .
حال که با نکات لازم برای خرید روتختی نوزاد آشنا شدید بیایید با هم نکات ایمنی را که در تخت کودک باید رعایت کنید، بررسی کنیم. فراموش نکنید که مهمترین چیز در انتخاب کالای خواب کودک امنیت آن است. نکتهای که در بیشتر کشورهای پیشرفته موردتوجه قرار میگیرد بالا بردن سطح ایمنی بیشتر برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند سندروم مرگ ناگهانی نوزاد است. این سندروم میتواند کاملاً بدون دلیل اتفاق بیوفتد. اما طبق بررسیهای انجام شده مشخص شده است که رعایت اصول ایمنی در انتخاب ست روتختی و لوازمی که در تخت نوزاد قرار میگیرد، باعث کاهش این اتفاق میشود.
یکی از گزینههایی که میتوانید برای تخت نوزاد خود انتخاب کنید لحافهای پوشیدنی و کاوری هستند که در قسمت بالا تنه نوزاد مانند ژاکت هستند و در قسمت پایین تنه مانند یک کیسهخواب به طور کامل بسته میشوند. این نوع محافظها میتوانند هم نوزاد را بسیار گرم نگه داشته و هم خیال شما را بابت به وجود نیامدن اتفاقات ناگوار راحت کند.
اما اگر از لحافهای معمولی در تخت نوزاد خود استفاده میکنید، حتما قسمت پایینی لحاف را زیر تشک فرو ببرید و محکم کنید و لحاف را تا سینه کودک بالا بیاورید و دست او را روی لحاف قرار دهید. معمولاً در برخی از ستهای کالای خواب بالشتک های ضربهای و یا محافظ کوچکی وجود دارند که مخصوص محافظت از کودک هستند و در اطراف نردههای تخت قرار داده میشوند که باعث امنیت بیشتر و جلوگیری از برخورد و یا ضربه وارد شدن به نوزاد میشود.
بنابراین بهتر است که از این ضربهگیرها در دورتادور تخت نوزاد استفاده کنید. همچنین محافظها برای زیبایی هرچه بیشتر تخت کودک مورداستفاده قرار میگیرند. همچنین باید به خاطر داشته باشید که آنها را بسیار سفت و محکم از پشت ببندید تا باعث اذیت و آزار کودک نشود و جلوی تنفس را نگیرد. نکته آخر این است که حتماً برای تخت نوزاد خود از ملحفه کشدار استفاده کنید. اما در صورتی که از ملحفه بدون کش استفاده میکنید حتماً لبههای آن را زیر تشک و در کنارهها محکم کنید.
برای خریدن یک روتختی نوزادی مناسب نیازی نیست که حتماً خود را خیلی به خرج بیاندازید و به سراغ بهترین برندهای جهان بروید. زیرا محصولات ایرانی موجود در بازار نه تنها از نظر کیفیت و جنس مواد به کار رفته بسیار عالی هستند بلکه قیمت مناسبتری نسبت به دیگر برندهای خارجی دارند.
اگر میخواهید هم هزینه کمتری صرف خرید روتختی کنید و هم کیفیت عالی تحویل بگیرید ما یک پیشنهاد خوب برای شما داریم. پیشنهاد ما این است که به فروشگاه آنلاین کارتزبیبی مراجعه کنید. در این مجموعه با ارائه طرحها و مدلهای مختلف روتختی نوزادی به شما کمک میشود تا بتوانید بهترین روتختی را برای فرزند خود تهیه کنید.هم چنین کارتزبیبی تولیدی روتختی نوزاد است که با حذف واسطه ها روتختی نوزاد ارزان را باقیمت مناسب خریداری کنید .