اجاره ون برای اربعین با راننده حرفه‌ای

کرایه ون و اتوبوس برای کربلا

اجاره ون و اتوبوس برای کربلا جزو خودروهای گروهی است که شرکت در سه دسته اتوبوس، میدل باس و انواع ون به صورت VIP و معمولی اجاره میدهد. این اتوبوس ها قابلیت جابه جایی تعداد زیادی از مسافر را دارا می باشند. تمامی ون و اتوبوس های موجود اجاره ای برای کربلا به صورت با راننده می باشد. مشتریانی که قصد کرایه ون برای کربلا دارند می توانند از خدمات اجاره خودرو با راننده استفاده کرده و به صورت آنلاین، ون و اتوبوس رزرو کنند.

مشتریان عزیز برای اجاره اتوبوس برای کربلا  توجه فرمایند که در صورت درخواست رزرو خودرو و یا قراردادغیر حضوری حتما باید از طریق ایمیل یا واتس آپ شرکت با ما در تماس باشندتا تاییدیه برای آنها ارسال شده و خودرو خود را برای مدت زمان مشخص کرایه کنند.

اجاره ون برای اربعین

ون های موجود برای اجاره به مقصد کربلا در انواع مختلف با ظرفیت های متفاوتی موجود می باشند. برای اجاره ون کربلا شما نیاز به هیچ گونه مدارکی ندارید زیرا ون های کرایه ای کربلا به صورت با راننده رنت داده می شوند. در واقع شما می توانید بدون هیچ نوع مدرک و ضمانتی به راحتی از خدمات کرایه ون برای کربلا استفاده کنید. در این نوع اجاره تمام مسئولیت خودرو بر عهده خود راننده شرکت خواهد بود.

کلیه ون های اجاره ای برای کربلا از بهترین کیفیت و مشخصات فنی برخوردار بوده و از بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه بهره مند می باشند. فقط کافیست تعداد مسافران، مبدا، مقصد و تاریخ حرکت خود را به ما اعلام کنید تا ما بهترین خدمات را در اختیارتان قرار دهیم. شما می توانید پس از تماس با شرکت و اعلام در خواست خود، بدون هیچ مدارکی ون اجاره کرده و سفر خود را به کربلا آغاز کنید.

برای اجاره ون کربلا پس از تماس برای رزرو و اعلام درخواست خود و انتخاب ون مورد نیازتان شرکت بلافاصله  پیش فاکتوری برای شما صادر می کند که در صورت تایید شما ون همراه با راننده ای که مسلط به زبان عربی می باشد در زمان مشخص شده در محل درخواستی شما حاضر خواهد شد.

هم اکنون در بین ون های موجود شرکت ، یکی را انتخاب کنید و رزرو خودرو مورد نظر خود انجام دهید.

ون های اجاره کربلا 

ون های موجود برای اجاره در سه نوع ون تویوتا هایس، ون هیوندای H350 و ون مکسوس V80 موجود می باشند. قیمت اجاره ون برای کربلا با توجه به نوع خودرو تعیین می شود که در زیر ظرفیت سرنشین و بار هر ون برای شما گرآوری شده است تا به راحتی تصمیم خود را بگیرید.


اجاره ون تویوتا هایس جزو ون های لوکس و ارزان قیمت شرکت می باشد که دارای ظرفیت 13 نفر مسافر و ظرفیت بار 6 کیف می باشد. این خودرو دارای سقف بلند داخل اتاق، سیستم صوتی حرفه  ای و موتور قدرتمند می باشد.


 ون هیوندای H350 با ظرفیت 14 صندلی و کاملا جادار – دارای سیستم تهویه مطبوع و موتور سفارشی پر توان با استاندارد یورو 5 اروپا می باشد.

ون اجاره ای مکسوس مجهز به موتور قدرتمند VM ایتالیایی می باشد که دارای حجم 2.5 لیتری است که قادر به تولید 135 اسب بخار نیروست. ون مکسوس V80 دارای ظرفیت 15+1 ظمسافر بوده که به دلیلارتفاع مناسب کابین برای سفر های طولانی و گروهی بسیار مناسب می باشد.

کرایه ون تا مرز 

اصلی‌ترین هزینه‌ زائران اربعین حمل و نقل تا مرز و یا شهر کربلا می باشد. هزینه حمل‌ونقل برای تردد تا مرزهای خروجی کشورمان در سال های گذشته به‌شدت افزایش یافته است. در این ماه به دلیل ازدیاد جمعیت بلیط های اتوبوس از یک ماه قبل خریده شده و به سختی می توان بلیط  پیدا کرد. سعادت رنت این گزینه را برایتان فراهم آورده تا با کرایه ون تا مرز مهران و یا دیگر مرزهای خروجی کشور با قیمت مقرون به صرفه به کربلا سفر کنید.

شما می توانید بعد از گرفتن ویزا  از سه گذرگاه مرزی مهران، چذابه و شلمچه وارد کشور عراق شده. اجاره ون لوکس و اتوبوس برای تا مرزهای کشور نیز که مهران به سبب نزدیکی به شهرهای مرکزی و تهران شلوغ ترین مرز محسوب می‌شود.هر چند امسال هر استان از پایانه مشخصی می‌تواند به کشور عراق وارد شود اما اینکه این تقسیم بندی تا چه حد رعایت شود معلوم نیست

اجاره ون برای اربعین

اگر قصد سفر دسته جمعی به کربلا را در ایام ماه محرم دارید و میخواهید برای سفر خود ون و یا اتوبوس اجاره کنید حتما به موارد زیر توجه کنید.اگر قصد سفر به کربلا را دارید بهتر است قبل از سفر خود برنامه ریزی دقیقی انجام داده تا دچار مشکل نشوید. با آمدن ماه محرم بازار تورهای کربلا و بلیط های اتوبوس به کربلا داغ است. اما هزینه بالای تورهای مسافرتی یکی از مشکلاتی است که پیش روی هرزرائری می باشد. به همین دلیل برای داشتن هزینه ای به صرفه می توانید راه دیگری انتخاب کرده و با اجاره اتوبوس برای کربلا هزینه های خود را مدیریت کنید.

شرکت سعادت رنت با تجربه ای چندین ساله در زمینه اجاره اتوبوس های دربستی جهت تورهای گردشگری و سفرهای زیارتی آماده خدمات رسانی به مسافران کربلا در ماه محرم و صفر می باشد. همکاران ما در بخش پشتیبانی کرایه اتوبوس ترانزیت کربلا آماده ارائه خدمات تلفنی در 7 روز هفته به مشتریان عزیز هستند. برای سفر به کربلا کشور ایران دارای مرز چند گانه می باشد. این مرزها شامل مهران -چزابه - شلمچه - خسروی است. اتوبوس های موجود در سعادت رنت با دو مقصد شهرهای کربلا و مرزهای ایران به صورت با راننده اجاره داده می شوند. استفاده از اجاره اتوبوس کربلا برای افرادی که می خواهند به صورت گروهی و یا دوستانه در ماه محرم و اربعین سفر کنند انتخاب بسیار درستی است چرا که قیمت بلیط اتوبوس تهران کربلا به شدت افزایش داشته و برای شما هزینه سنگینی را در بر خواهد داشت. 

عزیان حتما دقت کنید که بهترین زمان برای اجاره اتوبوس برای کربلا ، 3 الی یک هفته  قبل از زمان سفر خود است. حتما قبل از رزرو خودرو تمام سوالات خود را بپرسید تا هیچ مشکلی در زمان تحویل خودرو برایتان پیش نیاید.


اتوبوس دربستی کربلا


اتوبوس ولوو B9  از پیشرانه 9.4 لیتری 6 سیلندر مجهز به سیستم های توربو شارژ و اینتر کولر بهره میبرد. کرایه اتوبوس دربستی ولوو به دلیل فضای جادار برای سفرهای زیارتی بسیار پرکاربرد می باشد. این اتوبوس دارای ظرفیت 42 مسافر با ظرفیت بار 42 می باشد.

اجاره اتوبوس برای کربلا
       
   

ولوو B9 جزو اتوبوس دربستی ارزان سعادت رنت می باشد که می توانید بدون هیچ مدرکی با قیمت بسیار مقرون به برای سفر کربلای خود اجاره کنید.


قیمت کرایه اتوبوس برای کربلا

هزینه کرایه اتوبوس کربلا به نوع خودرو و مقصد شما بستگی دارد به همین دلیل باید برای کسب اطلاعات و دریافت قیمت اجاره روزانه اتوبوس با شماره های شرکت تماس گرفته تا انتخابی درست داشته باشید. قیمت اجاره ون و اتوبوس برای کربلا به دلیل اینکه شهر کربلا خارج از مرزهای ایران می باشد به صورت کیلومتری محاسبه شده به همین دلیل برای اطلاع از قیمت ها باید حتما با شماره های درج شده تماس گرفته تا به صورت دقیق از قیمت های ما با خبر شوید. کرایه اتوبوس تهران کربلا با توجه به درخواست مشتری در هر مکانی که مسافر درخواست کند 


خدمات سعادت رنت برای اجاره ون و اتوبوس کربلا

یکی از خدماتی که شرکت در نظر گرفته است، برای زائرانی می باشد که به صورت پیاده به سمت کربلا حرکت می کنند. اتوبوس و ون های شرکت با توجه به درخواست مشتری در هر عمود که بخواهند منتظر مسافران خواهد بود. 


بیمه مسافرتی کربلا 

بیمه مسافرتی یکی از مهم ترین مسائلی که مسافران کربلا باید به آن توجه داشته باشد. شرکت برای بیمه مسافران کربلا تمهیدات را قرار داده است که می توانید با تماس با کارشناسان ما از آن مطلع شوید. در سال گذشته هر زائر برای بیمه مسافرتی با مراجعه به یکی از دفاتر بیمه با پرداخت 7 هزار تومان می توانست خود را تا سقف 50 میلیون بیمه کند و دفترچه بیمه دریافت می کرد. اما امسال قیمت های بیمه افزایش داشته و تنها یک شرکت مسافران کربلا را بیمه می کند. 

به همین دلیل شرکت برای اینکه کار شما را آسان کند بیمه مسافرتی را نیز جزو خدمات خود به زائران کربلا قرار داده است. اما اینکه چگونه می توان خود را بیمه کرد و یا هزینه آن چه مقدار است باید با ما در ارتباط باشید.

دیگر خدمات برتر سعادت رنت به کارگیری رانندگان مجرب می باشد که البته شرکت این امتیاز را برای مسافران کربلا قرار داده است که با توجه به درخواست خود، راننده ای به همراه داشته باشند که به زبان عربی و عراقی مسلط باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد