از کجا شروع به خرید سیسمونی کنیم؟

از کجا شروع به خرید سیسمونی کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم بهتر است برای خرید سیسمونی نوزاد لیستی از تمام وسایل مورد نیاز آماده کنید و آن‌ها را اولویت بندی کنید. سپس و بعد از تعیین جنسیت نوزاد و انتخاب رنگ اقدام به خرید این وسایل نمایید. در ادامه لیستی از دسته بندی‌های وسایل نوزاد را آماده کرده‌ایم.

  • لباس نوزاد
  • لوازم مرتبط با تغذیه
  • لوازم بهداشتی
  • لوازم حمل و نقل نوزاد
  • لوازم خواب
  • اسباب بازی
  • لوازم شخصی مادر
  • سایر وسایل

نکات مهم پیش از خرید لباس نوزاد

جذاب‌ترین بخش خرید سیسمونی نوزاد، خرید لباس است. دیدن لباس‌های کوچک نوزادی حس دلنشینی در افراد القا می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا برخی در خرید لباس افراط کنند. یادتان باشد که کودک شما خیلی سریع رشد می‌کند و ممکن است تا پیش از آنکه نوبت پوشیدن بسیاری از این لباس‌ها فرا برسد قد کشیده باشد.

به منظور آنکه در خرید سیسمونی نوزاد بودجه خود را هدر ندهید، بهتر است به چند نکته زیر توجه کنید. در ادامه نیز جدولی از مهم‌ترین لباس‌هایی که هنگام خرید سیسمونی نوزاد باید خریداری نمایید را آورده‌ایم.

  1. لباس‌های نوزاد را از لحاظ سایز بندی به ترتیب فصل‌ها از بعد تولد نوزاد بچینید. مثلا اگر نوزاد شما متولد فصل بهار است تا زمان سرد شدن هوا حداقل 6 ماه دارد و لباس های نوزادی سایز 0 و 1 برای او اندازه نیستند. پس برای خرید لباس‌های گرم سایز‌های بزرگتر را در نظر بگیرید.
  2. نوزادان در ماه های ابتدایی به بیشتر از سه یا چهار دست لباس احتیاج نخواهند داشت. خرید بیشتر لباس باعث هدر رفتن بودجه شما می شود.
  3. مهم‌ترین نکته هنگام خرید لباس نوزاد نرم بودن لباس است. مهم نیست که این لباس مارک خاصی دارد یا نه؟ تنها مورد مهم نرمی و جنس پارچه است.
  4. پوست نوزاد بسیار حساس است و ممکن است به برخی از جنس های پارچه حساسیت نشان بدهد. بهترین نوع پارچه برای لباس نوزاد کتان است.
  5. نوزاد درک حسی بالایی از محیط خود دارد. بنابراین با انتخاب رنگ های روشن و شاد موجب ایجاد حس شادی و طراوت در نوزاد خود شوید.
  6. بدن نوزاد در ماه های ابتدایی بسیار نرم و آسیب پذیر است. بنابراین لباسی را انتخاب کنید که برای پوشاندن آن نیاز نباشد نوزاد را زیاد جا به جا کنید.

خرید سیسمونی نوزاد یکی از شیرین‌ترین و در عین حال پر استرس‌ترین کارهای دنیاست. به خصوص اگر برای اولین فرزندتان خرید می‌کنید، ممکن است برخی نکات را ندانید. به شما توصیه می‌کنیم که با وجود دلنشین بودن خرید سیسمونی جلوی خودتان را بگیرید و با برنامه ریزی و فکر پیش بروید زیرا اکثر خرید‌های افراد در این شرایط بعدا بدون استفاده باقی خواهند ماند.

با توجه به قیمت‌ها و سخت شدن شرایط خرید سیسمونی نوزاد برای اکثر خانواده‌ها، ما درکارتز  قصد داریم تا مهم‌ترین نکاتی که شما می‌بایست پیش از خرید سیسمونی بدانید را عنوان کنیم. همچنین در ادامه لیستی کامل از وسایل ضروری و غیر ضروری برای نوزاد را نیز ارائه خواهیم کرد.

ویژگی تیشرت کار خوب و حرفه ای

ویژگی تیشرت کار

از این نوع لباس کار در محیط های گرم استفاده می شود. مهم ترین ویژگی برای خرید تیشرت کار ، راحتی و سبک بودن آن است . ضمن اینکه لباس کاری خنک است باعث نظم و دیسیپلین کاری می شود . تیشرت کار را می توان با هر تیپ شخصیتی ست کرد و مناسب افراد در سنین مختلف است .

کاربرد تیشرت کار فراوان است و می توان در محیط های مختلف از رستوران و فست فود گرفته تا کارخانجات و کارگاه های صنعتی از آن استفاده کرد . اما مهم ترین ویژگی خرید تیشرت کار  چیز دیگری است !

با کمی خلاقیت روی تیشرت کار می توان از آن به عنوان تیشرت تبلیغاتی استفاده کرد و نام برند کسب و کار را در ذهن ماندگار کرد . شاید نتوان با لباس کار صنعتی در هر محیطی ظاهر شد اما استفاده از تیشرت کار در امکان عمومی امری طبیعی است .

برای تولید عمده تیشرت تبلیغاتی و خرید تیشرکت کار به قیمت تولیدی ، به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید .

8 نکته در خرید تیشرت کار

همان طور که گفته شد ، خرید تیشرت کار در روزهای گرم سال نقش مهمی در راحتی و افزایش راندمان کاری دارد . اما در زمان خرید آن باید به نکات مهمی توجه داشت :

  1. کیفیت جنس تیشرت کار : از آن جایی که از تیشرت کار در روزهای گرم سال استفاده می شود ، نیاز به شستشوی آن بسیار احساس می شود . در صورت خرید تیشرت کار نامرغوب خیلی سریع کیفیت آن از دست می رود .
  2. کیفیت دوخت تیشرت کار : اگر تیشرت های کار توسط تولیدی معتبر و با تجربه دوخته شده باشد ، تن پوش آن متفاوت و بسیار شیک خواهد شد .
  3. سایز تیشرت : دقت به اندازه و سایز تیشرت کار بسیار مهم است . کارکنان باید در زمان استفاده از تیشرت کار باید حس راحتی داشته باشند .
  4. رنگ مناسب : رنگ تیشرت کار باید متناسب با جنس افراد ، شرایط و موقعیت کاری و سن کارکنان باشد تا با کمال میل آن را به تن کنند و از پوشین تیشرت کار حس خوبی بگیرند .
  5. قیمت تیشرت کار : از آنجایی که صاحبین کسب و کار ملزم به خرید تیشرت کار به صورت عمده و به تعداد کارکنان هستند ، قیمت تیشرت کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خرید تیشرت کار ارزان قیمت می تواند از بار مالی و استرس فکری شما بکاهد .
  6. رنگ ثابت : از آنجایی که تیشرت کار مختص روزهای آفتابی است و به دلیل استفاده در هوای گرم ، نیاز به شستشو بسیار زیاد است . تیشرت کار نباید رنگ خود را در برابر شستشو و نور آفتاب از دست بدهد .
  7. مدل و نوع تیشرت کار : تیشرت کار معمولا در 2 مدل یقه دار و بدون یقه تولید می شود . اگر چه کاربرد آن در هر دو مدل یکسان است ، اما می تواند در بعضی مشاغل ارجحیت داشته باشد . برای مثال تیشرت کار یقه دار برای ارگان ها و سازمان ها مناسب تر است و داشتن یقه و بستن دکمه می تواند به لباس کار نظم بیشتری ببخشد .
  8. برند تیشرت کار : خرید تیشرت کار از تولیدی معتبر می تواند خیال شما را بابت کیفیت جنس و دوخت راحت کند . چرا که مارک های نام آشنا و معروف هیچ گاه کیفیت و اعتبار برند خود را فدای سود بیشتر نمی کنند .

12 راهکار افزایش فروش در بازار خراب

متاسفانه وضعیت اقتصادی به شکلی است که امروزه همه ما جمله (بازار خراب است) را زیاد می شنویم و خبری از افزایش فروش نیست. اما شما نباید به این جمله اهمیتی بدهید، بلکه باید سیستم فروش خود را به روزرسانی کنید. 12 راهکاری که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم، بی شک می توانند مسیر فروش شما را هموار کند و افزایش فروش در محصول یا خدمات شما را در پی داشته باشد.


چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست؟


1. محصول یا خدمات را دسته ای عرضه کنید


اگر به شیوه فروش شرکت های بزرگ توجه کنید، متوجه می شوید که در بسیاری از مواقع از پکیج های متفاوت استفاده کرده و چندین محصول را با قیمتی کمتر به فروش می رسانند. محصولات یا خدماتی که با یکدیگر مشابه هستند را در یک پکیج با قیمت کمتری قرار دهید تا مشتریان را ترغیب به خرید کنید. در قیمت گذاری ها هوشمندانه عمل کنید و حس یک خرید به صرفه را به مشتری منتقل کنید.

 


2. ژتون های زمان دار!


اگر به دنبال افزایش فروش هستید، پیشنهاد می کنیم حتما از ژتون های زماندار استفاده کنید. تخفیف نقدی را فراموش کنید و این روش را امتحان کنید. برای مثال بگویید خرید بالای 200 هزار تومان یک ژتون 20 هزار تومانی هدیه می دهید. شما با این حرکت مشتریان را تحریک به خرید می کنید و باعث افزایش فروش می شوید.

3. هوشمندانه جایزه بدهید!


معمولا بیشتر کسب و کارها در زمان مشخصی از سال یا ماه، درامد خوبی ندارند. در این زمان شما باید هدیه یا خدمات رایگانی را برای مشتریان مشخص نمایید تا از کاهش فروش خود جلوگیری کرده باشید. توجه داشته باشید که باید قبل از زمان کسادی بازار برنامه ریزی خود را انجام داده باشید تا در آن زمان مشتریان از جایزه یا مسابقه شما خبردار شوند. تبلیغات در فضای مجاری، یکی از بهترین ترفند ها برای اطلاع رسانی مسابقات است.

 


4. مناسبت ها فراموش نشه!


اگر به کسب و کار های موفق یک نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که این کسب و کار ها فقط با یک برنامه ریزی دقیق به موقعیت کنونی خود دست یافته اند. شما می بایست یک تقویم مناسبتی بر روی گوشی خود یا یک تقویم معمولی داشته باشید. شما باید از یک ماه قبل از هر مناسبت، برنامه ریزی های خود را برای مسابقه یا طرح تخفیف انجام داده باشید. مناسبت ها بهترین زمان برای افزایش فروش شما می باشد، در صورتی که شما از قبل برای آن مناسبت برنامه ریزی کرده باشید.


5. مسابقه عالی هست!


زمانی که می گوییم مسابقه برگذار کنید، هدف ما فقط فروش بیشتر نیست، بلکه هدف ارتباط با مشتری و تقویت ارتباط عمومی است. این روزها مسابقات و تبلیغات زیادی را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شاهد هستیم. بنابراین در انتخاب مسابقه هوشمندانه عمل نمایید و تا جایی که می شود سعی کنید یک اثر از شما در پیج مشتریان باقی بماند. برای مثال از کاربران بخواهید عکسی با محصول شما در پیج خود منتشر کنند و شما را هم تگ کنند.

 


6. نزدیک مشتری باشید!


7. یک روز مخصوص شما


اگر به دنبال راهی سریع برای پیشرفت کسب و کار خود هستید، باید یک روز در ماه یا حتی هفته را به نام خودتان ثبت کنید. منظور این است در روز خاصی از ماه یا هفته شما باید تخفیفات متنوعی لحاظ کنید تا این روز در ذهن مشتری باقی بماند. اگر کمی تحقیق کنید متوجه خواهید شد که بسیاری از کمپانی های بزرگ، روز خاصی در ماه یا سال یا حتی هفته را به نام خود ثبت کرده و مشتریانشان این روز را به خوبی به خاطر دارند. 

8. ضمانت دهید


می توانید برای برخی از محصولات خود ضمانت بازگشت وجه مشخص کنید. البته این ضمانت باید یک مدت زمان معین داشته باشد. شما با این کار اعتماد مشتری را جلب می کنید و همین باعث می شود یک مشتری معمولی را به مشتری وفادار تبدیل کنید. همچنین می توانید محصولاتی را با ضمانت مشخص کنید که مشتری در آینده به سایر قطعات آن نیز نیاز پیدا می کند و مجبور به خرید می شود. 

 


9. باید همه چیز را مشتریان بدانند!


شما باید در مرحله اول محتوای عالی، مفید و کارآمد که مربوط به محصول یا خدمات شما است را تولید کنید و در مرحله ی بعد باید تمام مشخصات، اطلاعات، قیمت، نحوه سفارش و… را در فضای مجازی منتشر کنید تا مشتریان شما از تمام اطلاعات در مورد محصول یا خدمات شما با خبر شوند. تکنیک های بازاریابی محتوا یک قدم طلایی و ضروری در فروش اینترنتی می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش مقالات دیجیتال مارکتینگ ، مقالات بیشتری در این زمینه مطالعه فرمایید.

 


10. به خریداران عمده جایزه بدهید!


زمانی که می گوییم به مشتریانی که عمده خرید می کنند پاداش دهید، منظورمان پاداش های پلکانی است. بسته به میزان خرید مشتریان، یک مبلغ پاداش تعیین کنید تا مشتریان را به خرید تشویق کرده باشید. برای مثال یک سقف خرید یک ملیون تومانی مشخص نمایید و یک مبلغ یا محصولی را به عنوان پاداش تعیین کنید. هوشمندانه قیمت گذاری کنید تا به افزایش فروش دست یابید.


11. کار مثبت و خیر انجام دهید!


این قسمت مخصوص افرادی است که علاوه بر افزایش فروش به دنبال امور مثبت و خیر هم می باشند. برای مثال درصدی از فروش را به امور خیریه اختصاص دهید و این را با مشتریان خود در میان بگذارید. جدا از بحث معنوی، این امر باعث اعتماد سازی و جلب رضایت مشتری می شود.

 


12. یک شریک بیابید

گر محصول یا خدمات شما به شکلی است که نمیتوانید قسمتی از آن را تولید کنید، میتوانید با یک شرکت دیگر همکاری کنید و محصولاتتان را در کنار یکدیگر به فروش برسانید. مشتریان زمانی که ارتباط دو شرکت تجاری را ببینند، با اعتماد بیشتری اقدام به خرید می کنند.