استفاده از قنداق سوئیسی یا آغوشگیر بسیار راحت از به آغوش گرفتن نوزاد است به خصوص اگر اولین بار است که بچه داری را تجربه می کنید . به راحتی و آرام کودک را درون آغوشگیر بگذارید. استفاده از آغوشگیر نوزاد مانع از سر خوردن کودک و خسته شدن او در آغوش می شود . به کمک آغوشگیر به راحتی می توانید فرزند خود را شیر بدهید . طراحی آغوشگیر و نحوه ی دوخت آن به گونه ای است که بیشتر از 3 ماه می توانید از آن استفاده کنید .
نوزاد در ابتدای تولد دارای اندام و مفاصل حساس و ظریف می باشد که ممکن است در هنگام بغل کردن و جا به جایی کودک دچار آسیب دیدگی یا خستگی و درد استخوان ها شود . استفاده از آغوشگیر کودک مانع از سر خوردن نوزاد و سبب آرامش و خواب راحت او می شود .
آغوشگیر کودک سبک و به راحتی قابل شستشو می باشد . دقت کنید هنگام خرید قنداق سویسی نوزاد ، جنسی را انتخاب کنید که نرم و لطیف است و از بروز حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند .الیاف به کار رفته در آغوشگیر نوزاد باید ارگانیک و طبیعی باشد تا دستگاه تنفسی کودک دچار بیماری نشود .
قنداق سویسی یا آغوش می تواند یکی از بهترین خرید سیسمونی برای شما باشد چرا که کاربرد های بسیاری دارد :
اولین توصیه کارتز به شما این است که از خرید هیجانی سیسمونی پرهیز کنید . خرید سیسمونی کودک بدون دقت به نکات ریز و کوچک می تواند هم هزینه بسیار برای شما داشته باشد و هم وقت و انرژی شما را بگیرد .نکاتی که قبل خرید سیسمونی نوزاد باید بدانید موارد زیر است :
اگر برای اولین بار است که در حال خرید سیسمونی کودک هستید ،ممکن است با چالش های زیادی روبرو شوید ، شاید سوالات بسیاری به ذهنتان برسد مثل :
و بسیاری از سوالات دیگر که می تواند فکر شما را مشغول کند ، پیشنهاد می کنیم برای خرید سیسمونی کودک حتما لیست تهیه کنید .شما می توانید لیست خرید لوازم ضروری سیسمونی را از سایر موارد جدا کنید و ترجیحا ابتدا به خرید موارد مهم بپردازید .
تیشرت کار چیست ؟
خرید تیشرت کار در واقع خرید نوعی لباس کار است که در فصول گرم سال و محیط های گرم و مرطوب استفاده می شود . خرید تیشرت کار در محیط کار موجب ایجاد نظم و هماهنگی می شود . معمولا جنس تیشرت کار از نخ پنبه می باشد تا در مدت زمان کار ، کارکنان احساس راحتی داشته باشند .
تیشرت های کار در 2 مدل یقه دار و بدونه یقه تولید می شود و بیشترین مشتریان آن ها :
رستوران
فروشگاه زنجیره ای
کارگاه ها و کارخانجات
فست فود ها
انبار و ترابری
تعمیرگاه
و حتی شرکت ها و محیط های عمومی می باشد . تیشرت های کار در رنگ های مختلف توسط تولیدی لباس کار ، و به صورت عمده تولید می شود . چاپ برند و لوگو کسب و کار روی تیشرت بسیار مرسوم است و می توان از آن به عنوان تیشرت تبلیغاتی و برندینگ نیز استفاده کرد .
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تیشرت کار با دوخت یادگار تولیدی انواع تیشرت در تهران همراه باشید .
8 نکته در خرید تیشرت کار
همان طور که گفته شد ، خرید تیشرت کار در روزهای گرم سال نقش مهمی در راحتی و افزایش راندمان کاری دارد . اما در زمان خرید آن باید به نکات مهمی توجه داشت :
کیفیت جنس تیشرت کار : از آن جایی که از تیشرت کار در روزهای گرم سال استفاده می شود ، نیاز به شستشوی آن بسیار احساس می شود . در صورت خرید تیشرت کار نامرغوب خیلی سریع کیفیت آن از دست می رود .
کیفیت دوخت تیشرت کار : اگر تیشرت های کار توسط تولیدی معتبر و با تجربه دوخته شده باشد ، تن پوش آن متفاوت و بسیار شیک خواهد شد .
سایز تیشرت : دقت به اندازه و سایز تیشرت کار بسیار مهم است . کارکنان باید در زمان استفاده از تیشرت کار باید حس راحتی داشته باشند .
رنگ مناسب : رنگ تیشرت کار باید متناسب با جنس افراد ، شرایط و موقعیت کاری و سن کارکنان باشد تا با کمال میل آن را به تن کنند و از پوشین تیشرت کار حس خوبی بگیرند .
قیمت تیشرت کار : از آنجایی که صاحبین کسب و کار ملزم به خرید تیشرت کار به صورت عمده و به تعداد کارکنان هستند ، قیمت تیشرت کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خرید تیشرت کار ارزان قیمت می تواند از بار مالی و استرس فکری شما بکاهد .
رنگ ثابت : از آنجایی که تیشرت کار مختص روزهای آفتابی است و به دلیل استفاده در هوای گرم ، نیاز به شستشو بسیار زیاد است . تیشرت کار نباید رنگ خود را در برابر شستشو و نور آفتاب از دست بدهد .
مدل و نوع تیشرت کار : تیشرت کار معمولا در 2 مدل یقه دار و بدون یقه تولید می شود . اگر چه کاربرد آن در هر دو مدل یکسان است ، اما می تواند در بعضی مشاغل ارجحیت داشته باشد . برای مثال تیشرت کار یقه دار برای ارگان ها و سازمان ها مناسب تر است و داشتن یقه و بستن دکمه می تواند به لباس کار نظم بیشتری ببخشد .
برند تیشرت کار : خرید تیشرت کار از تولیدی معتبر می تواند خیال شما را بابت کیفیت جنس و دوخت راحت کند . چرا که مارک های نام آشنا و معروف هیچ گاه کیفیت و اعتبار برند خود را فدای سود بیشتر نمی کنند .
خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟ دیجیتال مارکتینگ مختص استفاده از موتور های جست و جو و اپلیکیشن ها نیست بلکه استفاده از تمام ابزار های دیجیتالی و الکترونیکی را در بر می گیرد. در نتیجه دیجیتال مارکتینگ هم ٱنلاین است هم آفلاین. دیجیتال مارکتینگ مفهوم جدیدی نیست چرا که اولین دیجیتال مارکتینگ مربوط به صدسال پیش در زمان اختراع رادیو است.
برای استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ در مشهد به پایا مارکتینگ ؛ بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد مراجعه کنید
فضای دیجیتال سراسر فرصت و پتانسیل برای جذب مشتری، افزایش فروش و رشد چشمگیر کسب و کار ها است. اما رسیدن به این فضا نیازمند مهارت های خاصی است که به آن دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال می گویند.
خدمات دیجیتال مارکت شامل دو بستر است که عبارتند از: بستر وب و بستر شبکه های اجتماعی
یک دیجیتال مارکتر کسی است که باتوجه به بودجه و هدف صاحبان شغل برای جذب مشتری و افزایش اگاهی مشتریان از آن برند از همه خدماتی که در بالا به آن اشاره شد استفاده می کند.
دیجیتال مارکتر روی شاخص های کلیدی یک عملکرد خاص متمرکز می شوند و بعد از تجزیه و تحلیل و اندازه گیری آنها بهترینشان را اجرا می کنند.
اکثر مشتریان به دنبال خدمات سفارشی و خصوصی هستند که در بازار سنتی این امکان وجود ندارد چرا که این نوع بازار ها دارای ماهیتی عمومی هستند.
کسب و کار در حوزه بازار سنتی بسیار پر هزینه است اما در دیجیتال مارکتینگ کسب و کار های کوچک و بزرگ می توانند با مناسبترین قیمت ها به مخاطبان خود دست پیدا کنند.
در بازار یابی سنتی هیچ راهی برای شناسایی افرادی که بیلبورد شما را دیده اند وجود ندارد اما در دیجیتال مارکتینگ میتوان تعداد دقیق افرادی که برای مثال ایمیل شما را خوانده اند شناسایی کرد.
شما در دیجیتال مارکتینگ می توانید به راحتی ضعف و مشکل خود را پیدا کنید و آن را به آسانی حل کنید.
دیجیتال ماکتینگ به دلیل اینکه به صورت آنلاین انجام می شود به موقعیت جغرافیایی محدود نیست و حوزه وسیع تری را در بر می گیرد.
یکی دیگر از مزیت های دیجیتال مارکتینگ این است که جذب مشتری تنها با چند کلیک انجام می شود و مشتری نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی ندارد.
در دیجیتال مارکتینگ شما با تعداد بیشتری مخاطب روبه رو هستید که در بازاریابی سنتی این تعداد بسیار محدود است.
اگر صاحبان کسب و کار ها از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرند سود دهی آنها افزایش می یابد.
اغلب رسانه ها امکان به اشتراک گذاری محتوای خود را دارند که این عمل به ایجاد یک اثر چندگانه کمک می کند و ظرفیت زیادی برای بهبود فروش در پی دارد.
تولید محتوا یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ است. اگر به سراغ جمله معروف محتوا پادشاه است متوجه اهمیت آن می شویم.
در یک تیم تولید محتوا نویسنده ها بر اساس تخصص خاصی که در نوشتن دارند باید بر اساس یک چارچوب بنویسند و خلاقیت به خرج دهند ، این خلاقیت از ذهن استراتژیست محتوا بیرون می آید.
استراتژیست کسی است که بر تمام اهداف ، خط مشی ،توانمندی ها و چشم انداز سازمان و کار تیم تسلط دارد.
وقتی محتوایی منتشر میشود آنالیز و تحلیل اثر گذاری و آورده های آن،امری مهم و ضروری است. نتایج این تجزیه و تحلیل به واحد تبلیغات و استراتژیست کمک می کند که برای برداشتن گام بعد، قوی تر و به قولی با چشم باز قدم بردارند.
بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ تبلیغات است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در حقیقت کلید افزایش فروش کسب و کار ها محسوب می شود.
برای توزیع محتوا فقط داشتن یک ادمین شبکه اجتماعی کافی نیست. پلتفرم های مختلف نیاز به این دارند که بدانند کدام نوع از محتوا جذابیت بیشتری را داشته است به همین خاطر حضور یک متخصص فضای وب که روی سایت های کسب و کار تسلط دارد هم ضروری است.
بعد از توزیع محتوا باید بدانیم که محتوا چقدر تاثیر گذار بوده است و آیا موجب رشد کار ما شده است یا نه؟ که این کار مختص واحد آنالیز است.
این واحد برای بررسی و کشف دانش های جید درباره فرآیند ها ، خدمات و بکار گیری تکنیک های دیجیتال مارکتینک فعالیت می کند.
متخصص این واحد در مورد کسب و کار تیم ، نیاز های بازار و بررسی فعالیت های رقبای ما تحقیق و بررسی انجام می دهد. در حقیقت این واحد دستیاری برای تمام واحد های زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ است.
همانطور که مهم است چه چیزی را کجا منتشر کنیم مهم است که محتوای سایت ما چگونه در دسترس کابر قرار می گیرد ، اینکه این موضوع را آنالیز کنیم که کاربر بعد از هر گام چه گامی تا برای خرید یا استفاده از خدمات ما اقدام کند برمیدارد مهم است.
پس هر جایی که محصول یا خدمات و کاربر داشته باشد با دو مفهوم طراحی رابطه کاربری و طراحی تجربه کاربری سر و کار دارد.
امروزه اغلب افراد به چند علت تمایل دارند که برای سیستم سرمایشی منزل خود خرید کولر گازی داشته باشند . عملکرد کولر گازی در قیاس با کولر آبی جهت خنک کردن هوای محیط بسیار بهتر می باشد. علاوه بر آن به کار بردن کولر گازی در مقایسه با کولر آبی کمتر موجب آلودگی هوای ساختمان توسط ذرات آلاینده، گرد و غبار و … می شود. کولر های جدید و مدرن فیلترهای تصفیه هوا دارند و تکنولوژی و فناوری جدید در آنها به کار گرفته شده است.
ممکن است این سوال را از خود بپرسید که بهترین کولرهای گازی چه ویژگی دارند و کولر گازی ایرانی بهتر است یا خارجی؟ همانطور که گفتیم اغلب افراد امروزه تمایل دارند که برای سیستم سرمایشی و محیطی که در آن هستند کولرگازی خریداری کنند. با به کار بردن کولر گازی به خصوص کولرهای گازی پیشرفته و مدرن می توانید هوای عاری از آلودگی و کاملاً پاک را تنفس کنید. همچنین کولرهای گازی پیشرفته دارای تکنولوژی و فناوری های کاربردی و جدیدی می باشد که استفاده از آنها را آسان می کند. جهت آشنایی بیشتر با کولر های گازی و مزایا و معایب آن در ادامه مطلب قصد داریم که بهترین کولرهای گازی ایرانی و خارجی را نام ببریم و ویژگی های هر کدام از آنها را بیان کنیم.
برندهای مختلف ایرانی اقدام به طراحی و تولید کولر های گازی کرده اند که از آن جمله می توانیم به ایران رادیاتور، سام، جی پلاس و … اشاره کنیم که در سال های اخیر محصولات خوبی را به بازار روانه کرده اند. همچنین این کولرها عملکرد قابل قبولی داشته و با تکنولوژی و فناوری روز دنیا ارتباط دارند.
یکی از برندهای بسیار پرمصرف ایرانی، جی پلاس می باشد که توانسته محبوبیت خاصی بین ایرانیان پیدا کند. یکی از با کیفیت ترین مدل های این کولر گازی مدل GAC-TE30LU1 می باشد که در واقع می توان گفت یکی از بهترین کولر گازی های ایرانی است. از قابلیت ها و ویژگی های شاخص این کولر گازی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم
یکی از ویژگی ها و قابلیت هایی که کولر گازی جی پلاس دارد حالت NIGHT MODE می باشد. این قابلیت می تواند جهت آسایش کاربران بهترین دما را در حالت خواب ایجاد کند. در این حالت سرمایش اتاق در هر ساعت یک بار، یک درجه کاهش پیدا کرده و اگر در حالت گرمایش قرار گرفته باشد، ساعتی یک بار یک درجه زیاد می شود. این فرآیند به مدت ۲ ساعت و تا دو درجه دما ادامه پیدا خواهد کرد. اگر کولر گازی روی این حالت قرار بگیرد، بعد از ۱۰ ساعت به صورت اتوماتیک خاموش می شود.
یکی از قابلیت های بسیار خوب کولرهای گازی جی پلاس است ویژگی Auto Restart می باشد. چنانچه کولر گازی در حال کار کردن باشد و برق قطع شود، بعد از وصل شدن مجدد برق دوباره کولر گازی با همان تنظیمات قبلی روشن شده و به کارکرد خود ادامه خواهد داد.
از ویژگی ها و قابلیت های کولر گازی جی پلاس این است که در چهار جهت مختلف به پرتاب باد اقدام می کند. این ویژگی می تواند به انتقال دادن یکنواخت جریان هوا به همه قسمتهای فضای محیط کمک کند و موجب شود همه بخشهای محیط به طور یکنواخت و یکسان خنک شوند. کولر گازی جی پلاس دارای ویژگی های زیر نیز می باشد.
یکی دیگر از برندهای با کیفیت و مطرح ایرانی، ایران رادیاتور می باشد که توانسته در زمینه تولید کولر گازی نیز بسیار موفق عمل کند. یکی از مدل های بسیار پرفروش و پرطرفدار کولرهای گازی ایران رادیاتور مدل IAC-24CH/XA می باشد که در ادامه برخی از ویژگی های شاخص این محصول را عنوان می کنیم.
یکی از معایب این کولر گازی این است که کمپرسور اینورتر نیست و مصرف برق آن نسبت به کولرهای گازی جی پلاس بیشتر است.
بهترین کولر های گازی خارجی که در بازار ایران وجود دارند ال جی و سامسونگ هستند. کولر گازی ال جی عملکرد بسیار خوبی دارد و بسیار با کیفیت است. کولرهای گازی خارجی ال جی و سامسونگ بسیار مدرن و در سطح بالایی هستند و قابلیت های شاخص از قبیل عیب یابی هوشمند دارند. همچنین امکان روشن و خاموش کردن آنها از راه دور و از طریق سیستم وای فای توسط گوشی هوشمند نیز می باشد.
یکی از بهترین مدل های کولر گازی ال جی مدل NF249SQ1 24000 می باشد که در واقع می توان گفت یکی از بهترین لوازم خانگی های هوشمند در بازار است. این محصول دارای کمپرسوری بسیار کارآمد، کم مصرف و کم صدا می باشد. از ویژگی های شاخص این کولر گازی می توانیم موارد زیر را نام ببریم: