همانطور که اشاره کردیم بهتر است برای خرید سیسمونی نوزاد لیستی از تمام وسایل مورد نیاز آماده کنید و آنها را اولویت بندی کنید. سپس و بعد از تعیین جنسیت نوزاد و انتخاب رنگ اقدام به خرید این وسایل نمایید. در ادامه لیستی از دسته بندیهای وسایل نوزاد را آماده کردهایم.
جذابترین بخش خرید سیسمونی نوزاد، خرید لباس است. دیدن لباسهای کوچک نوزادی حس دلنشینی در افراد القا میکند و همین موضوع باعث میشود تا برخی در خرید لباس افراط کنند. یادتان باشد که کودک شما خیلی سریع رشد میکند و ممکن است تا پیش از آنکه نوبت پوشیدن بسیاری از این لباسها فرا برسد قد کشیده باشد.
به منظور آنکه در خرید سیسمونی نوزاد بودجه خود را هدر ندهید، بهتر است به چند نکته زیر توجه کنید. در ادامه نیز جدولی از مهمترین لباسهایی که هنگام خرید سیسمونی نوزاد باید خریداری نمایید را آوردهایم.
خرید سیسمونی نوزاد یکی از شیرینترین و در عین حال پر استرسترین کارهای دنیاست. به خصوص اگر برای اولین فرزندتان خرید میکنید، ممکن است برخی نکات را ندانید. به شما توصیه میکنیم که با وجود دلنشین بودن خرید سیسمونی جلوی خودتان را بگیرید و با برنامه ریزی و فکر پیش بروید زیرا اکثر خریدهای افراد در این شرایط بعدا بدون استفاده باقی خواهند ماند.
با توجه به قیمتها و سخت شدن شرایط خرید سیسمونی نوزاد برای اکثر خانوادهها، ما درکارتز قصد داریم تا مهمترین نکاتی که شما میبایست پیش از خرید سیسمونی بدانید را عنوان کنیم. همچنین در ادامه لیستی کامل از وسایل ضروری و غیر ضروری برای نوزاد را نیز ارائه خواهیم کرد.
متاسفانه وضعیت اقتصادی به شکلی است که امروزه همه ما جمله (بازار خراب است) را زیاد می شنویم و خبری از افزایش فروش نیست. اما شما نباید به این جمله اهمیتی بدهید، بلکه باید سیستم فروش خود را به روزرسانی کنید. 12 راهکاری که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم، بی شک می توانند مسیر فروش شما را هموار کند و افزایش فروش در محصول یا خدمات شما را در پی داشته باشد.
چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست؟
اگر به شیوه فروش شرکت های بزرگ توجه کنید، متوجه می شوید که در بسیاری از مواقع از پکیج های متفاوت استفاده کرده و چندین محصول را با قیمتی کمتر به فروش می رسانند. محصولات یا خدماتی که با یکدیگر مشابه هستند را در یک پکیج با قیمت کمتری قرار دهید تا مشتریان را ترغیب به خرید کنید. در قیمت گذاری ها هوشمندانه عمل کنید و حس یک خرید به صرفه را به مشتری منتقل کنید.
اگر به دنبال افزایش فروش هستید، پیشنهاد می کنیم حتما از ژتون های زماندار استفاده کنید. تخفیف نقدی را فراموش کنید و این روش را امتحان کنید. برای مثال بگویید خرید بالای 200 هزار تومان یک ژتون 20 هزار تومانی هدیه می دهید. شما با این حرکت مشتریان را تحریک به خرید می کنید و باعث افزایش فروش می شوید.
معمولا بیشتر کسب و کارها در زمان مشخصی از سال یا ماه، درامد خوبی ندارند. در این زمان شما باید هدیه یا خدمات رایگانی را برای مشتریان مشخص نمایید تا از کاهش فروش خود جلوگیری کرده باشید. توجه داشته باشید که باید قبل از زمان کسادی بازار برنامه ریزی خود را انجام داده باشید تا در آن زمان مشتریان از جایزه یا مسابقه شما خبردار شوند. تبلیغات در فضای مجاری، یکی از بهترین ترفند ها برای اطلاع رسانی مسابقات است.
اگر به کسب و کار های موفق یک نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که این کسب و کار ها فقط با یک برنامه ریزی دقیق به موقعیت کنونی خود دست یافته اند. شما می بایست یک تقویم مناسبتی بر روی گوشی خود یا یک تقویم معمولی داشته باشید. شما باید از یک ماه قبل از هر مناسبت، برنامه ریزی های خود را برای مسابقه یا طرح تخفیف انجام داده باشید. مناسبت ها بهترین زمان برای افزایش فروش شما می باشد، در صورتی که شما از قبل برای آن مناسبت برنامه ریزی کرده باشید.
زمانی که می گوییم مسابقه برگذار کنید، هدف ما فقط فروش بیشتر نیست، بلکه هدف ارتباط با مشتری و تقویت ارتباط عمومی است. این روزها مسابقات و تبلیغات زیادی را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شاهد هستیم. بنابراین در انتخاب مسابقه هوشمندانه عمل نمایید و تا جایی که می شود سعی کنید یک اثر از شما در پیج مشتریان باقی بماند. برای مثال از کاربران بخواهید عکسی با محصول شما در پیج خود منتشر کنند و شما را هم تگ کنند.
اگر به دنبال راهی سریع برای پیشرفت کسب و کار خود هستید، باید یک روز در ماه یا حتی هفته را به نام خودتان ثبت کنید. منظور این است در روز خاصی از ماه یا هفته شما باید تخفیفات متنوعی لحاظ کنید تا این روز در ذهن مشتری باقی بماند. اگر کمی تحقیق کنید متوجه خواهید شد که بسیاری از کمپانی های بزرگ، روز خاصی در ماه یا سال یا حتی هفته را به نام خود ثبت کرده و مشتریانشان این روز را به خوبی به خاطر دارند.
می توانید برای برخی از محصولات خود ضمانت بازگشت وجه مشخص کنید. البته این ضمانت باید یک مدت زمان معین داشته باشد. شما با این کار اعتماد مشتری را جلب می کنید و همین باعث می شود یک مشتری معمولی را به مشتری وفادار تبدیل کنید. همچنین می توانید محصولاتی را با ضمانت مشخص کنید که مشتری در آینده به سایر قطعات آن نیز نیاز پیدا می کند و مجبور به خرید می شود.
شما باید در مرحله اول محتوای عالی، مفید و کارآمد که مربوط به محصول یا خدمات شما است را تولید کنید و در مرحله ی بعد باید تمام مشخصات، اطلاعات، قیمت، نحوه سفارش و… را در فضای مجازی منتشر کنید تا مشتریان شما از تمام اطلاعات در مورد محصول یا خدمات شما با خبر شوند. تکنیک های بازاریابی محتوا یک قدم طلایی و ضروری در فروش اینترنتی می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش مقالات دیجیتال مارکتینگ ، مقالات بیشتری در این زمینه مطالعه فرمایید.
زمانی که می گوییم به مشتریانی که عمده خرید می کنند پاداش دهید، منظورمان پاداش های پلکانی است. بسته به میزان خرید مشتریان، یک مبلغ پاداش تعیین کنید تا مشتریان را به خرید تشویق کرده باشید. برای مثال یک سقف خرید یک ملیون تومانی مشخص نمایید و یک مبلغ یا محصولی را به عنوان پاداش تعیین کنید. هوشمندانه قیمت گذاری کنید تا به افزایش فروش دست یابید.
این قسمت مخصوص افرادی است که علاوه بر افزایش فروش به دنبال امور مثبت و خیر هم می باشند. برای مثال درصدی از فروش را به امور خیریه اختصاص دهید و این را با مشتریان خود در میان بگذارید. جدا از بحث معنوی، این امر باعث اعتماد سازی و جلب رضایت مشتری می شود.