مقایسه کولر آبی و کولر گازی

تفاوت کولر آبی و کولر گازی

تابستون از راه رسیده و عرق از سر و روی‌مون میباره! دیگه وقتشه کولر رو روشن کنیم و از خنکی دلچسبش لذت ببریم. اما یه سوال اساسی اینجا پیش میاد: کولر آبی بهتره یا کولر گازی؟تفاوت کولر آبی و کولر گازی چیست ؟

اگه شما هم بین انتخاب آبی و کولر گازی  مونده‌اید، اصلا نگران نباشید! تو این مقاله قراره با هم یه سفر هیجان‌انگیز به دنیای کولر آبی و کولر گازی داشته باشیم و همه چیز رو از سیر تا پیاز براتون توضیح بدیم.

از مزایا و معایب کولر آبی و کولر گازی  گرفته تا تفاوت‌هاشون تو مصرف برق، آب، و حتی قیمت! پس اگه می‌خواید بهترین تصمیم رو برای خنک کردن خونه‌تون تو این تابستون داغ بگیرید، با صفا استور همراه باشید.

کولر آبی چیست؟

کولر آبی

قبل از شروع بررسی تفاوت های کولر آبی و کولر گازی ، بهتر است در باره ی هریک بیشتر بدانید و از مزایا و معایب هر کدام آگاهی بیشتری داشته باشید تا تصمیم گیری بین خرید کولر آبی و کولر گازی راحت تر شود :

کولر آبی،  این کولر رفیق گرمابه و گلستان خونه‌های ماست و با یه مکانیسم ساده و دوست‌داشتنی، هوای خونه رو خنک می‌کنه. کولر آبی با استفاده از تبخیر آب، هوای گرم و خشک رو به هوای خنک و مرطوب تبدیل می‌کنه.

پمپ آب، آب رو از مخزن کولر به پوشال‌ها یا پدهای سلولزی می‌رسونه و یه فن، هوا رو از روی این پوشال‌های خیس رد می‌کنه. اینجوری آب بخار میشه و گرما رو می‌گیره و در نتیجه، هوای خنک و مطبوعی تو خونه می‌پیچه.

این رفیق قدیمی، واسه جاهای خشک و کم‌رطوبت به خوبی جواب می‌ده! چون علاوه بر خنک کردن، یه نم و رطوبتی هم به هوا اضافه می‌کنه که حسابی می‌چسبه. تازه، قیمتش هم خیلی مناسبه و نگهداریش آسونه.

البته کولر آبی یه سری معایب هم داره، که در ادامه بطور کامل می‌گیم.


کاربرد کولر آبی

کولر آبی، یه دستگاه خنک‌کننده‌ست که، هوای خونه رو خنک و مطبوع می‌کنه.

کولر آبی علاوه بر خنک کردن هوا، رطوبت هوا رو هم افزایش میده که برای پوست و سیستم تنفسی‌مون خیلی مفیده.

اما کولر آبی فقط برای خونه‌ها نیست! این کولر پرکاربرد تو محیط‌های صنعتی، کارگاه‌ها، گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و حتی بعضی از فضاهای باز هم استفاده میشه.

کولر آبی 5500 آبسال مدل AC55

انواع کولر آبی

اگه بخوایم کولر آبی رو بر اساس نوع پوشالش دسته‌بندی کنیم، دو تا مدل اصلی داریم: کولر آبی پوشالی و کولر آبی سلولزی.

کولر پوشالی، همون مدل قدیمی و آشنای همه‌مونه که با پوشال‌های خیس، هوای خونه رو خنک می‌کنه.

اما کولر سلولزی، یه مدل جدیدتر و کارآمدتره که به جای پوشال، از پدهای سلولزی استفاده می‌کنه و خنک‌کنندگی بهتر و مصرف آب کمتری داره.

یه مدل دیگه از کولر آبی هم داریم که بهش میگن کولر پرتابل یا متحرک. این کولر کوچولو و جمع‌وجور، برای فضاهای کوچیک مثل اتاق خواب یا دفتر کار، عالیه و می‌تونید راحت جابه‌جاش کنید.

کولرهای آبی بر اساس اندازه و ظرفیتشون هم به چند دسته تقسیم میشن. کولرهای کوچیک‌تر برای فضاهای محدود و کولرهای بزرگ‌تر برای خونه‌های بزرگ یا محیط‌های باز مناسبن.

کولر آبی پرتابل 2600 آبسال AC26

 

مزایا و معایب کولر آبی

کولر آبی، یه عالمه خوبی و یه ذره بدی داره!

اول از خوبی‌هاش بگم: کولر آبی قیمتش خیلی مناسبه و نسبت به کولر گازی، خیلی کمتر برق مصرف می‌کنه. تازه، نگهداریش هم خیلی راحته و نیاز به سرویس‌های پیچیده نداره. تازه، رطوبت هوا رو هم افزایش میده که برای پوست و سیستم تنفسی‌مون خیلی مفیده.

اما خب، کولر آبی یه سری معایب هم داره. مثلاً مصرف آبش بالاست و برای مناطق مرطوب اصلاً مناسب نیست. تازه، سر و صداش هم یه کم زیاده و ممکنه بعضی‌ها رو اذیت کنه.

یه نکته دیگه هم اینه که کولر آبی قابلیت تصفیه هوا رو نداره و پوشال‌هاش هم باید مرتب عوض بشن.


کولرگازی چیست؟

کولر گازی 9 هزار اینورتر جی پلاس مدل GAC-HV09TVN1

کولر گازی یا همون اسپلیت خودمون، یه جور کولر خفن و مدرنه که با یه مکانیسم پیچیده‌تر از کولر آبی، هوای خونه رو حسابی خنک می‌کنه. این کولر با یه گاز مخصوص به اسم مبرد کار می‌کنه. این گاز تو یه چرخه بسته مدام می‌چرخه و با تغییر حالت از مایع به گاز و برعکس، گرما رو جابه‌جا می‌کنه. کولر گازی می‌تونه دمای خونه رو خیلی دقیق تنظیم کنه و برای مناطق مرطوب هم مناسبه.

کولر گازی برای مناطق گرم و مرطوب، یه گزینه عالیه چون نه تنها هوا رو خنک می‌کنه، بلکه رطوبت هوا رو هم می‌گیره و باعث میشه احساس خنکی بیشتری کنیم.

این کولر پرقدرت، خیلی سریع‌تر از کولر آبی می‌تونه دمای خونه رو پایین بیاره و به خاطر اینکه سر و صدای زیادی نداره، برای کسایی که به آرامش اهمیت میدن، خیلی مناسبه.


انواع کولرگازی

کولر گازی یا همون اسپلیت خودمون، یه عالمه مدل و تنوع داره که هر کدوم برای یه سری نیازها و فضاهای خاص، مناسب‌تر هستن.

اگه بخوایم کولر گازی رو بر اساس نوع نصبش دسته‌بندی کنیم، دو تا مدل اصلی داریم: کولر گازی پنجره‌ای و کولر گازی اسپلیت.

کولر گازی پنجره‌ای، یه تیکه و جمع‌وجوره و نصبش خیلی راحته. اما کولر گازی اسپلیت، از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده و برای فضاهای بزرگ‌تر و خنک کردن چند تا اتاق با هم، خیلی مناسبه.

اما این تازه اولشه! کولر گازی اسپلیت هم خودش به چند دسته تقسیم میشه: کولر گازی دیواری، کولر گازی ایستاده، کولر گازی پرتابل و کولر گازی سقفی. هر کدوم از این مدل‌ها، ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خودشون رو دارن.

مثلاً کولر گازی دیواری، برای خونه‌های معمولی و آپارتمان‌ها خیلی مناسبه و کولر گازی ایستاده، برای فضاهای بزرگ‌تر مثل سالن‌ها و مغازه‌ها، گزینه بهتریه. کولر گازی پرتابل هم برای کسایی که زیاد جابه‌جا میشن یا می‌خوان کولر رو بین اتاق‌های مختلف جابه‌جا کنن، خیلی کاربردیه.

پس قبل از اینکه کولر گازی بخرید، حتماً به این نکات توجه کنید تا بتونید بهترین مدل رو برای نیازهاتون انتخاب کنید.

تفاوت سئوی سایت فروشگاهی با سئو در سایر سایت‌ها در چیست؟

امروزه رقابت موجود در میان فروشگاه‌های آنلاین جهت کسب رتبه‌های برتر در گوگل بسیار بالا گرفته و سرمایه گذاری روی سئو سایت فروشگاهی به یک امر اجتناب‌ناپذیر بدل شده است. در چنین فضای رقابتی، یک اشتباه کوچک قادر بوده تا ماه‌ها تلاش شما را به باد داده و عملکرد فروشگاه اینترنتی و میزان درآمد شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. با این که هیچکس از اشتباهات در امان نیست و حتی بزرگترین کمپانی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین هم دچار اشتباهاتی می‌شوند، آگاهی از روش‌های اصولی و صحیح سئو برای سایت های فروشگاهی سبب می‌شود که تا میزان زیادی از این اشتباهات جلوگیری شود.

سئو سایت فروشگاهی چیست؟

سئوی فروشگاهی یا همان E-commerce SEO عبارت است از فرایند بهینه سازی وب سایت یک فروشگاه اینترنتی، به منظور بهبود رتبه آن در موتورهای جستجو مانند گوگل و افزایش بازدید سایت، که منجر به افزایش چشمگیر فروش و بالا رفتن درآمد برای یک کسب ‌و کار آنلاین می‌شود.

تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سایر سایت‌ها غالبا در این است که در سایت‌های فروشگاهی هدف، بهینه سازی سایت فروشگاهی با تعداد زیادی محصول بوده که بسیاری از این محصولات ویژگی‌ها و مشخصات مشابهی دارند. وجود محصولات با ویژگی‌های نسبتا مشابه و آن هم در تعداد بالا در دسته‌بندی‌های گوناگون باعث می‌شود از دید گوگل، محتواهای تکراری بیشتر به نظر آمده و بسیاری از این محصولات و صفحات در فرآیند ایندکس شدن سایت در گوگل با چالش‌های جدی مواجه شوند.

از سمت دیگر تعداد بالای صفحات در سایت فروشگاهی، توجه به اصلاح مشکل‌های تکنیکال را در اولویت بالاتری قرار می‌دهد. کاربران در سایت فروشگاهی برای خرید، نیاز به بررسی و مشاهده چندین محصول و بازدید از تعداد زیادی صفحه را دارند، پس بهبود سرعت سایت در این وب سایت‌ها اهمیت بسیاری دارد. بهبود سرعت سایت یکی از مهمترین جنبه‌های سئوی فنی یا همان سئوی تکنیکال است. از دیگر اهداف در سئو تکنیکال سایت‌های فروشگاهی، مدیریت و بهینه سازی بودجه خزش (Crawling Budget) با توجه به تعداد زیاد محصولات است.

چطور می‌توان با بهینه سازی فروشگاه آنلاین به سمت افزایش فروش گام برداشت؟

حالا که اهمیت سئو سایت فروشگاهی برای رشد یک وب سایت کسب ‌و‌ کاری را درک کردیم، باید بدانیم که چطور می‌توان با بهینه سازی فروشگاه آنلاین به سمت افزایش فروش گام برداشت؟ در این حالت می‌توان گفت:

  • پیشی گرفتن از رقبا : یک مورد بسیار جذاب و قابل توجه از مزایای سئو سایت برای رشد کسب و کار ، جلو زدن و سبقت گرفتن از رقبای خود است. این کار به چند صورت انجام می‌شود که عبارتند از: راه اندازی بخش مجازی کسب ‌و ‌کار شما که ممکن است توسط بسیاری از وب سایت‌های همکار یا رقیب انجام نشده باشد. همچنین مورد مهم دیگر، برندسازی بوده که در فضای مجازی انجام می‌شود.
  • هدف گیری کاربران مورد نظر شما : سئو به شما کمک کرده تا دقیقا همان گروه از مخاطبانی را که در نظر دارید هدف قرار دهید. این کار هم به شیوه‌های گوناگونی انجام می‌شود. مثلا کلمات کلیدی مخصوص شما که مرتبط با کسب‌ و‌ کارتان هستند سئو شده و کاربرانی که آن‌ها را جستجو می‌کنند، به سایت شما هدایت می‌شوند. از سمت دیگر شما می‌توانید از طریق تولید محتوا بر روی موضوعاتی که مخاطبان هدفتان به آن‌ها علاقمند هستند هم این کار را انجام دهید.
  • سئو بهترین روش تبلیغاتی : سئو از تمام روش‌های تبلیغاتی مختلف دیگر بهتر بوده و بازدهی چشمگیری خواهد داشت. برای مثال اگر بخواهیم این روش را با تبلیغات PPC مقایسه نماییم، باید گفت مدل سئو تا 71/33 درصد کلیک بیشتری نسبت به تبلیغات کلیکی یا همان PPC دریافت می‌کند؛ چرا که سئو راه میانبر نبوده و به صورت اصولی در نتایج جستجو توسط گوگل یا سایر موتورهای جستجو بالا می‌آید. در نتیجه کاربران به آن اعتماد بیشتری می‌کنند. پس هم از نظر بازدهی و هم اعتماد، سئو برتری بیشتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغات خواهد داشت.
  • مراحل سئو سایت فروشگاهی

    مراحل سئو سایت فروشگاهی در آژانس ویرا برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو نظیر گوگل و افزایش بازدید از سایت و همینطور افزایش فروش به شرح زیر است:

    • تدوین استراتژی سئو سایت فروشگاهی
    • تعیین ساختار سایت در سئو سایت فروشگاهی
    • آنالیز سئو سایت فروشگاهی
    • سئو تکنیکال سایت فروشگاهی
    • سئو داخلی سایت فروشگاهی
    • سئو کتگوری و دسته بندی سایت فروشگاهی
    • سئو خارجی سایت فروشگاهی
    • سئو محتوا سایت فروشگاهی
    • سئو محلی سایت فروشگاهی
    • سئو تصاویر و ویدیو سایت فروشگاهی

نکاتی که قبل از خرید سیسمونی باید بدانید !

4 نکته قبل از خرید سیسمونی نوزاد

اولین توصیه کارتز به شما این است که از خرید هیجانی سیسمونی پرهیز کنید . خرید سیسمونی نوزاد  بدون دقت به نکات ریز و کوچک می تواند هم هزینه بسیار برای شما داشته باشد و هم وقت و انرژی شما را بگیرد .نکاتی که قبل خرید سیسمونی باید بدانید موارد زیر است :

  1. جنس فرزند شما چیست ؟ اگرچه بیشتر اقلام سیسمونی کودک بین دختر و پسر مشترک است اما سیسمونی نوزاد دخترانه تفاوت های کوچکی با سیسمونی نوزاد پسرانه دارد . دانستن جنسیت کودک می تواند در خرید سیسمونی از جمله لباس کودک موثر باشد .
  2. نوزاد چه فصلی به دنیا می آید ؟ اطلاع از این که نوزاد در هر فصلی چند ماه دارد می تواند راهنمای شما باشد که بدانید پوشاک نوزاد را برای چه سنی خریداری کنید .
  3. فضای خانه و اتاق ؟  بعضی از اقلام سیسمونی کودک جاگیر است و نیاز به فضا دارد . این که نوزاد دارای اتاق اختصاصی است یا با خواهر و برادر خود اتاق  اشتراکی دارد ؟ فضای اتاق او چقدر است ؟ و یا به خاطر کوچک بودن خانه از اتاق پدر و مادر استفاده می کند؟ جدیدترین رنگ سیسمونی نوزاد کدام است ؟ در نظر گرفتن همه این موارد می تواند در انتخاب و خرید سیسمونی به شما کمک کند .
  4. بودجه خرید سیسمونی نوزاد : همان طور که می دانید خرید سیسمونی نوزاد با هزینه نسبتا زیادی همراه است . مشخص کردن هزینه سیسمونی نوزاد می تواند راهنما و کمک خوبی باشد که بدانید کدام موارد ضروری سیسمونی نوزاد را اول خریداری کنید .

برای خرید سیسمونی از کجا شروع کنم ؟

اگر برای اولین بار است که در حال خرید سیسمونی کودک هستید ،ممکن است با چالش های زیادی روبرو شوید ، شاید سوالات بسیاری به ذهنتان برسد مثل :

  • از کجا سیسمونی بخرم ؟
  • چه زمانی خرید سیسمونی بچه را شروع کنم ؟
  • قیمت خرید سیسمونی کودک چقدر است ؟
  • خرید کدام وسایل ضروری است ؟

و بسیاری از سوالات دیگر که می تواند فکر شما را مشغول کند ، پیشنهاد می کنیم برای خرید سیسمونی کودک حتما لیست تهیه کنید .شما می توانید لیست خرید لوازم ضروری سیسمونی  را از سایر موارد جدا کنید و ترجیحا ابتدا به خرید موارد مهم بپردازید .

هزینه تولید لباس کار چقدر است ؟

 قیمت لباس کار به عوامل مختلفی بستگی دارد که هریک از آن می تواند بر هزینه خط تولید لباس کار موثر باشد .مواردی مثل :

  • نوع مدل لباس کار
  • تعداد سفارش
  • مدت زمان آماده سازی
  • کیفیت دوخت
  • نوع پارچه
  • کیفیت و تعداد اکسسوری

برای کسب اطلاعات بیشتر با دوخت یادگار ؛ بهترین تولیدی لباس کار در تهران در ارتباط باشید :

 

خط تولید انواع لباس کار

لباس کار انواع مختلفی دارد و با توجه نوع کار ، محیط ، شرایط آب و هوایی تغییر می کند . انتخاب و خرید لباس کار مناسب با توجه به قانون لباس کار و استاندارد لباس کار از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که خرید لباس کار علاوه بر برندسازی و نظم کاری موجب حفظ ایمنی  و حفظ سلامت انسان هاست .

 

خط تولید لباس کار صنعتی

لباس کار صنعتی لباس کاری است که افراد در محیط های صنعتی مثل کارخانه ها ، کارگاه ها و مراکز صنعتی برای حفظ ایمنی در مقابل سم ، مواد شیمیایی یا تراشه ها و مواد مذاب به تن می کنند . خرید لباس کار صنعتی در تولیدی لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است کافی است برای سفارش انواع لباس کار صنعتی و نیمه صنعتی مثل :

  1. لباس کار سرهمی
  2. لباس کار جوشکاری
  3. لباس کار 2 تکه

با تولید کننده لباس کار دوخت یادگار در ارتباط باشید . خرید عمده لباس کار صنعتی در خط تولید لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است .

خط تولید لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی با هدف برند سازی و جذب مخاطب هدف تولید می شود و علاوه بر تبلیغات ارزان و ماندگار می تواند به دیسیپلین کاری کمک کند . برای خرید لباس کار تبلیغاتی به ولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید.

خط تولید لباس کار رستورانی

لباس کار رستورانی ، فرمی است که در رستوران ها ، کترینگ ها و فست فود ها مور استفاده قرار می گیرد و شامل :

  • روپوش کار
  • شلوار کار
  • پیشبند آشپزی
  • کلاه آشپزی

است . برای خرید لباس کار رستورانی به قیمت ارزان و با طراحی مناسب به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید .

خط تولید لباس کار پزشکی و بیمارستانی

روپوش پزشکی و پرستاری لباس کاری است که در درمانگاه ها ، بیمارستان و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد . لباس بیمارستانی به نوبه خود انواع مختلفی دارد و از روپوش ساده تا لباس جراحی و گان های اتاق عمل را شامل می شود . برای خرید روپوش پزشکی و پرستاری به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید و سفارش عمده خود را ثبت کنید .

خط تولید لباس کار تابستانی

یکی از انواع لباس کار که در روزهای گرم سال مورد توجه قرار می گیرد ، استفاده از لباس کار خنک و مناسب تابستان است . تیشرت کار بهترین لباس فرم است که در روزهای گرم سال و مناطق گرمسیری  می تواند علاوه بر سازماندهی و نظم کاری موجب افزایش راندمان کاری می شود .

تیشرت کار می تواند از جنس جودون یا نخ پنبه باشد . تیشرت کار جودون به تیشرت مهندسی نیز معروف است و در سازمان ها و ادارات نیز کاربرد دارد . برای خرید تیشرت کار به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید .

چه چیزی در سئو سایت فروشگاهی متفاوت است؟

اکنون که مشخص کرده‌ایم سئو برای هر وب‌سایت فروشگاهی ضروری است، در ادامه به آنچه که بهینه‌سازی یک سایت فروشگاهی را از انواع دیگر وب‌سایت‌ها متفاوت می‌کند می پردازیم.


برای استفاده از خدمات مشاوره سئو سایت فروشگاهی به آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در ارتباط باشید !


09386676574


  • محتوای بیشتر

اول و مهمتر از همه، سایت های فروشگاهی محتوای بسیار بیشتری نسبت به سایر انواع وب سایت ها دارند. این به این دلیل است که آنها نه تنها باید محصولات خود را توصیف کنند، بلکه باید اطلاعاتی مانند بررسی محصول، قیمت، جزئیات حمل و نقل و غیره را نیز ارائه دهند.

این حجم از محتوا برای صاحبان سایت های تجارت الکترونیک هم چالش و هم فرصت است. چالش این است که اطمینان از بهینه سازی تمام این محتوا برای موتورهای جستجو می تواند دشوار باشد.

فرصت این است که، اگر به درستی انجام شود، همه این محتوا می تواند به وب سایت شما کمک کند تا برای انواع کلمات کلیدی مختلف رتبه خوبی داشته باشد.

  • بزرگ تر بودن سایت فروشگاهی

تفاوت دیگر بین سایت های تجارت الکترونیک و انواع دیگر وب سایت ها این است که سایت های تجارت الکترونیک معمولاً بسیار بزرگتر از سایر انواع وب سایت ها هستند.

این امر می تواند ایندکس کردن کل وب سایت شما را برای کاوشگر های موتورهای جستجو دشوار کند. در نتیجه، مهم است که در مورد صفحاتی که می خواهید برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید، هدفمند باشید.

  • رقابت بیشتر

در نهایت، سایت های فروش اینترنتی معمولاً رقابت بیشتری نسبت به سایر انواع وب سایت ها دارند. این به این دلیل است که بسیاری از مشاغل دیگر محصولات مشابه شما را می فروشند. به عبارت دیگر، اطمینان از متمایز بودن وب سایت شما از سایرین بسیار ضروری است.

هدف متفاوت سایت فروشگاهی نسبت به سایر سایت ها

تفاوت اصلی هدف یک تجارت الکترونیکی است، یعنی فروش، که تنظیمات و جنبه‌های خاصی را نسبت به سایرین مرتبط‌ تر می‌کند تا ترافیک بیشتر و جذب کاربران مناسب به میان آید.

با سئو برای تجارت الکترونیک، علاوه بر جذب کاربر به سایت خود، شما باید مشتریان را جذب کنید، یعنی کاربرانی که خرید می کنند.

به همین دلیل، اولویت شما این است که قصد جستجو را تعیین کنید و دسترسی مشتری به محصول مورد نظر خود را آسان‌تر کنید.

وقتی به نحوه انجام سئو برای تجارت الکترونیک فکر می کنیم، این موضوع مهم است، زیرا رویکرد متفاوت است.

مزایای سرمایه گذاری در سئو

چشم انداز بازاریابی، به ویژه برای مشاغل کوچک، به دلیل افزایش هزینه و کاهش اثربخشی تبلیغات پولی، به سرعت در حال تغییر است.

از سوی دیگر، سئو به طور کلی پایدارتر است. هنگامی که زمان و منابع خود را در سئو سرمایه گذاری کردید، یا انتخاب کردید که شرکتی را برای کمک استخدام کنید، نیازی به پرداخت هزینه های اضافی ندارید. همانطور که صفحات وب سایت شما در بالای نتایج جستجو نشان داده می شوند، ترافیکی که به آن صفحات می آورید در طول زمان افزایش می یابد. ظاهر شدن در بالای صفحه نتایج جستجو به برند شما اعتبار بیشتری می بخشد، بیشترین توجه را به شما می دهد و به این معنی است که باعث افزایش فروش سایت های فروشگاهی می شوید.

شما حتی به حجم ترافیکی که یک تبلیغ پولی ایجاد می کند نیاز ندارید. به عنوان مثال، اگر نام تجاری شما برای جستجوی عبارت طراحی سایت در گوگل رتبه اول را نشان دهد، مردم به جای رقبای شما، از خدمات شما استفاده می کنند. شخصی که طراحی سایت را جستجو می‌کند، قصد خرید آن را بیشتر از کسی است که هنگام جستجوی اینترنت در جای دیگری، درباره موضوع دیگری داشته و آگهی پولی شما را می‌بیند، دارد.

  • دو استراتژی اساسی سئو برای فروشگاه اینترنتی

در استراتژی سئو سایت فروشگاهی دو روند بسیار اهمیت دارد. سئو داخلی و سئو خارجی.

سئو داخلی شامل بهینه سازی هایی است که در وب خود پیاده سازی می کنید. بیشترین تلاش هر فروشگاه آنلاین در این استراتژی انجام می شود.

سئو خارجی شامل تکنیک هایی که برای موقعیت یابی فروش آنلاین شما از خارج از سایت می شود. به عنوان مثال، زمانی که یک وب سایت شناخته شده به سایت شما لینک می دهد.

نگرانی های زیادی برای بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد. ملاحظات اصلی عبارتند از:

انتخاب کلمات کلیدی، حصول اطمینان از اینکه اینها در عناوین صفحه، سرفصل ها و در سراسر محتوا و همچنین متا داده ها گنجانده شده اند. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی از پیشنهادات رقابتی شما حاصل می شود و بر اساس رقابت برای این کلمات کلیدی است. این کلمات کلیدی همان چیزی است که مردم برای یافتن شما از آن استفاده می کنند.

به کار گیری برچسب های جایگزین یا Alt برای همه تصاویر درج شده در سایت از مواردمهم دیگری است که باید در نظر گرفت. اینها برای توصیف تصویر برای موتورهای جستجو بسیار حیاتی است.

اگرچه سئو یک تاکتیک رایج در دنیای وب‌سایت‌ها و موتورهای جستجو است، بسیاری از مردم نمی‌دانند که چقدر برای کسب‌وکارها و سایت‌های فروش آنلاین اهمیت دارد.

پس از آشنایی با تمام این اطلاعات در مورد سئوی فروشگاه آنلاین و اهمیت آن، ممکن است احساس سردرگمی کنید. ایجاد یک استراتژی موثر بهینه سازی موتور جستجو دشوار است، به خصوص زمانی که بخشی از یک بازار اشباع شده هستید.

با خدمات سئوی پایا مارکتینگ ، وب سایت فروشگاهی شما می تواند در بازار اشباع شده دیده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دنیای تجارت الکترونیک، می توانید از راهنمایی های مشاوران مجرب شرکت پایا  بهره مند شوید.