خوشبختانه، با پشتیبانی و کمک فن آوری و ابزارهای مختلف، تاکتیک های بازاریابی شما دیگر نیازی به استفاده از روش های سنتی ندارند. دورانی که جزوه های چاپی بیشترین تاثیر را در بازاریابی برند شما داشتند، گذشته است. اکنون، پوشاک و سایر اقلام تبلیغاتی می توانند نام تجاری، لوگو و شعار شما را نیز به همراه داشته باشند.
با این حال، در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا استفاده از خرید تیشرت تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی مهم هستند.
به عنوان یک کالای تبلیغاتی، تی شرت یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید در نظر بگیرید. این اقلام تبلیغاتی همیشه شیک هستند و ممکن است برای مدت طولانی دوام بیاورند. اگر در مورد آن فکر کنید، احتمالاً هر کسی چند تی شرت در کمد لباس خود دارد.
علاوه بر این، یکی از مزایای گنجاندن تیشرت در استراتژی بازاریابی خود این است که میتوانید طرحهای منحصربهفرد و ارزشمندی را بدون نگرانی در مورد مد روز ایجاد کنید. آنها می توانند در هر دوره ای آماده باشند و همچنان بپذیرند که امروزی و خوش سلیقه باشند.
با این گفته، میتوانید به راحتی با تولیدی تیشرت تبلیغاتی بهین جامه تماس بگیرید تا درباره طرحها و رنگهایی که به بهترین وجه مناسب و نشاندهنده برند شما هستند، بحث کنید.
یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش آگاهی از برند، دادن تی شرت های تبلیغاتی است. جالب اینجاست که بسیاری از کارآفرینان اغلب از این فرصت غفلت می کنند. زمینه بسیار ساده است. هرکسی که تی شرت های تبلیغاتی شما را می پوشد، می تواند به راحتی در هر زمان و هر کجا که می رود، اطلاعات شرکت شما را آموزش داده و گسترش دهد.
برای موفقیت این استراتژی، باید پیراهن های بیشتری را بین مخاطبان خود توزیع کنید. این در طول رویدادها و کمپین های بازاریابی بسیار عالی عمل می کند. اگرچه بسیاری از کسبوکارها اکنون به سمت بازاریابی رسانههای اجتماعی روی آوردهاند، اما جنبههای مرسوم پیراهنهای تبلیغاتی هنوز نتایج مثبتی به همراه دارد. آنها می توانند با سایر ایده های بازاریابی نیز همراه باشند تا آگاهی را حتی بیشتر افزایش دهند
مطمئناً می توانید از طریق تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات آنلاین به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. متأسفانه، برخی از کسب و کارها در استفاده از این مسیرها تردید دارند زیرا مستلزم سرمایه گذاری سنگین تری هستند. زمانی که شرکت شما بودجه محدودی برای تلاش های بازاریابی دارد. جای تعجب نیست که تی شرت های تبلیغاتی می توانند یکی از بهترین و مطمئن ترین شرط بندی های شما باشند.
آژانس های تبلیغاتی غیر ضروری هستند زیرا این لباس ها می توانند بازاریابی را به تنهایی انجام دهند. بنابراین، حتی ممکن است به سرمایه کمتری نسبت به سایر اشکال تبلیغات نیاز داشته باشد. شما نیز حداکثر نوردهی را دریافت خواهید کرد، زیرا شخصی که تی شرت شما را می پوشد ممکن است با جمعیتی ملاقات کند یا با آنها درگیر شود. یا مناطق پرترافیک که به افراد زیادی امکان می دهد برند شما را بشناسند و در مورد آن کنجکاو شوند. این در واقع یک نوع بازاریابی ارزانتر از بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی و دیگر پلتفرمهای رسانهای است.
یک تی شرت شخصی را می توان با نام تجاری یا لوگوی شما سفارشی کرد. این باعث می شود شرکت شما از رقبا متمایز شود. شما با هیچ برندی مواجه نخواهید شد که طراحی و چاپ تی شرت دقیقاً مشابه شما باشد. حتی میتوانید با انتخاب سایر مواد پارچهای تیشرت، تنوع آن را به نمایش بگذارید. استفاده از رنگ های مختلف جوهر، و استفاده از طرح های مد روز و منحصر به فرد.
نکته کلیدی این است که چیزی را پیدا کنید که با مخاطب هدف شما طنین انداز بیشتری داشته باشد. به این ترتیب می تواند افراد بیشتری را برای پوشیدن پیراهن شما جذب کند. تنها به همین دلیل می توانید در مقابل مسابقات خود مزیت رقابتی کسب کنید.
این فقط مشتریان شما نیستند که می توانند از تی شرت های تبلیغاتی بهره مند شوند. کارمندان نیز می توانند از آنها بهره مند شوند. زیرا وقتی لباس های تبلیغاتی کسب و کار شما را می پوشند، می توانند احساس تعلق داشته باشند. اگرچه این لباس رسمی شرکت شما نیست. سایر افراد و مشتریان شما همچنان می توانند از این پیراهن ها برای شناسایی کارکنان شما استفاده کنند.
در نتیجه، کارمندان شما احساس غرور می کنند که به تنهایی تی شرت های شما را به نمایش بگذارند و با خوشحالی نشان دهنده برند و شرکت شما باشند.
لباس های چاپ شده شرکت نیز تأثیر ماندگاری بر مشتریان می گذارد. در حالی که مشتریان شما می توانند برند شما را شناسایی کنند. سپس به این نتیجه می رسد که آنها می توانند اعتماد و اطمینان را در برند شما نیز ایجاد کنند. هنگامی که مشتریان بیشتری از برند شما استفاده می کنند، بسیاری دیگر نیز از این برند پیروی می کنند. بنابراین، به شما کمک می کند تا اعتبار و تصویر کسب و کار خود را از این طریق بسازید.
تیم شما به راحتی برای همه در طبقه رویداد قابل تشخیص است. ایجاد مکالمه فوری با آنها را آسان تر می کند. این می تواند منجر به روابط عالی و حرفه ای با مشتری و کارک
نان در طول کمپین های بازاریابی شود. مشتریان بالقوه شما به راحتی می توانند به کارکنان شما نزدیک شده و با آنها صحبت کنند زیرا به راحتی قابل شناسایی هستند.
نتیجه
اهمیت نام تجاری شما و نحوه درک مخاطبانتان از شما قابل اغراق نیست. به خصوص در دنیای امروز که بازاریابی نقش حیاتی ایفا می کند. شما باید راه هایی برای ارتقای بازاریابی خود بیابید و راه های نوآورانه ای برای نشان دادن نام خود ایجاد کنید.با در نظر گرفتن این نکات، امیدواریم که بتوانید بهتر درک کنید که چگونه تی شرت های تبلیغاتی می توانند در بازاریابی محصولات و خدمات شما بسیار موثر باشند..
قرارداد طراحی سایت با شرکت یا طراح مورد نظر، یکی از عناصر کلیدی در فرآیند ایجاد یک وبسایت حرفهای است. مفاد قرارداد طراحی وب سایت، توافقات حقوقی و تجاری بین سازمان یا شرکت و طراح وبسایت را تعریف میکند و شامل شرایط مربوط به طراحی، اجرا و تحویل پروژه میشود.
اگر قصد راهاندازی یک وبسایت شخصی برای کسبوکار خود را دارید اما هیچگونه اطلاعی از عقد قرارداد طراحی سایت ندارید، لازم است ابتدا آگاهی خود را افزایش داده و با بررسی چند نمونه قرارداد طراحی سایت، از موضوعاتی مانند شرح پروژه، مبلغ قرارداد و… که لازم به توضیح دارند، آگاه شوید. در ادامه این مقاله از پایامارکتینگ با مفاد قرارداد طراحی وب سایت در مشهد آشنا خواهیم شد.
داشتن یک وبسایت حرفهای برای توسعه کسبوکارهای آنلاین و تحت وب بسیار ارزشمند و کاربردی است؛ درواقع به کمک وبسایت میتوانید فروش محصولات یا خدمات خود را بهطور ویژهای افزایش دهید، به همین دلیل لازم است با مفاد قرارداد طراحی وب سایت آشنا شده تا هنگام عقد قرارداد با طراح یا شرکت مورد نظر و شروع راهاندازی وبسایت، با مشکل مواجه نشوید.
تقریبا هرگونه نمونه قرارداد طراحی سایت که کامل و مرتبط باشد را مطالعه کنید چند موضوع اصلی را پوشش دادهاند؛ بهطور کلی جزئیات و عوامل کلیدی در طراحی وبسایت به ۴ گروه اصلی تقسیم میشوند که عبارتند از:
در بخشهای بعدی ابتدا مفاد قرارداد راهاندازی وب سایت و نکات مهم آن را بررسی خواهیم کرد و سپس این ۴ بخش مهم و اصلی که برای نمونه قرارداد طراحی سایت مورد استفاده قرار میگیرند را شرح میدهیم.
با توجه به نیاز کارفرما یا طراح وبسایت، ممکن است به موارد خاصی در قراردادهای طراحی وب سایت اشاره شود اما بهطور کلی مفاد قرارداد طراحی وب سایت عبارتند از عنوان، مبلغ، تعهدات طرفین، نحوه پرداختها و غیره.
یکی از بخشهای ابتدایی قرارداد طراحی سایت، مشابه بسیاری از نمونه قراردادهای دیگر شامل معرفی و مشخصات طرفین است، به عبارتی مشخصات کارفرما (شخص یا سازمان درخواست دهنده)، طراح سایت و تاریخ عقد قرارداد در این بخش نوشته میشود.
همانطور که میدانید هزینه و مبلغی که برای یک محصول یا خدمات تعیین میشود، باید با رضایت طرفین باشد؛ یکی از قسمتهای مهم در مفاد قرارداد طراحی وب سایت مربوط به تعیین مبلغ قرارداد میشود. در این قسمت تمام عواملی که باعث تغییر مبلغ قرارداد میشوند، باید بهطور کامل ذکر شوند، به عنوان مثال، نوع وبسایت، زمان اجزا و تحویل پروژه، پشتیبانی و موارد دیگر در مبلغ قرارداد طراحی سایت موثر هستند.
شما هر نمونه قرارداد طراحی سایتی را مشاهده کنید، مطمئنا با تاریخ یا مدت زمان اعتبار قرارداد مواجه خواهید شد؛ در مفاد قرارداد طراحی وب سایت یک بخش اختصاصی مربوط به شرح خدمات و اقداماتی که باید انجام شوند و مدت زمان انجام آنها وجود دارد که بسیار مهم و کلیدی است.
در برخی شرایط فسخ قرارداد به صلاح طرفین است و به همین دلیل در قرارداد طراحی وبسایت باید یک بخش مربوط به شرایط فسخ قرارداد طراحی وبسایت وجود داشتهباشد؛ در این قسمت با توافق طرفین شرایطی که باعث فسخ قرارداد خواهند شد ذکر شده تا درصورت بروز هریک از مشکلات احتمالی یکی از طرفین بهصورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند؛ به عنوان مثال امکان فسخ قرارداد درصورت عدم تحویل بهموقع پروژه یا عدم پرداخت توسط کارفرما میتواند دلیلی برای فسخ قرارداد باشد.
بخش دیگری که در مفاد قرارداد طراحی وب سایت باید ذکر شود، ضمانت اجرایی است؛ این ضمانت مشابه همان گارانتی که برای محصولات فیزیکی دریافت میکنید است و طراحان وبسایت به کارفرما ارائه میکنند؛ براساس این ضمانت طراح سایت وظیفه دارد تا در مدت زمان مشخص شده، مشکلات احتمالی را برطرف کند.
مهمترین بخش که بعید است یک نمونه قرارداد طراحی سایت کامل فاقد آن باشد، بخش امضای طرفین است؛ درواقع این قسمت تنها مربوط به مفاد قرارداد طراحی وب سایت نمیشود و تمام قراردادها شامل این بخش هستند. امضای قرارداد معمولا درانتهای هر بند یا صفحات قرارداد وجود داشته و کارفرما و طراح میبایست آن را امضا کنند چراکه بدون امضای طرفین، قرارداد هیچگونه اعتباری نخواهدداشت.
امروزه خرید لوازم خانگی از طریق سایت و فروشگاه های اینترنتی یکی از رایجترین شیوههای خرید کردن بهحساب میآید. این کار در حال حاضر هم به نفع مشتری و هم به نفع فروشنده است. زیرا در وقت صرفهجویی زیادی میشود. خرید اینترنتی لوازمخانگی به گونهای است که یک کار پردرآمد بوده و به یک تجارت پررونق تبدیلشده است. با خرید انلاین در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید . با مطالعه ادامه مطلب از مزایای خرید لوازم خانگی از طریق فروشگاه اینترنتی صفا استور آگاه شوید.
امروزه با ایجاد فروشگاه های اینترنتی برای کاربران کار بسیار راحت شده است به گونهای که آنها با استفاده از چند کلیک ساده خریدهای خود را انجام میدهند و درب منزل به راحتی لوازم خریداری شده را تحویل میگیرند و این کار باعث شده است که در زمان صرفهجویی زیادی شود.
مزایای خرید لوازمخانگی از طریق فروشگاه های اینترنتی این است که مصرف سوخت کاهش یافته و برای خرید لوازم مورد نیاز خود نیازی به خارج شدن از منزل و استفاده از سوخت خودرو خود ندارید درنتیجه در مصرف انرژی سوخت صرفهجویی میشود.
در بیشتر اوقات برای خرید کردن زمان زیادی صرف میکنید که بسیار آزار دهنده و خسته کننده است. خرید لوازم خانگی از طریق فروشگاه های اینترنتی باعث شده است که برای زمان خود ارزش قائل شوید و لوازم مورد نظر را در وقت کمتری خریداری کنید.
این امکان از بهترین مزایای خرید لوازم خانگی از طریق فروشگاه های اینترنتی است در واقع یک تکنولوژی جدید است که به شما اجازه میدهد بین برندها، رنگ اجناس، قیمتها و حتی کشور تولید کننده با استفاده از چند کلیک ساده بررسی و مقایسه را انجام دهید.
فروشگاه های اینترنتی این امکان را میدهند که در هر زمان از روز، ماه و سال که بخواهید خرید خود را انجام دهید و بصورت آزادانه برای خرید تصمیم بگیرید. درحالی که در بازار این امکان برای شما وجود ندارد و در زمانهای محدودی میتوانید مراجعه و اقدام به خرید کنید.
با خرید کردن از فروشگاههای لوازم خانگی اینترنتی هیچ گونه صف طولانی مشاهده نمیکنید و تمام فروشگاهها سفارش را به صورت شخصی برای هر فرد در نظر گرفته و طراحی کردهاند.
با استفاده و خرید کردن از فروشگاه های اینترنتی به راحتی میتوانید کالا مدنظر خود را در رنگها، برندها، مدل و سبکهای متفاوت یافت کنید و به راحتی موجود و موجود نبودن کالا را بررسی کنید. حتی به شما این امکان را میدهد که از هر کالا به هر تعدادی که میخواهید سفارش دهید و در مکان خود تحویل بگیرید.
زمانی که از خرید اینترنتی استفاده میکنید لوازم خانگی خود را در زمان بسیار کوتاه در مکان مورد نظر دریافت میکنید بدون اینکه کوچکترین اتلاف وقتی داشته باشید.
شرایط این روزها به همه دوباره ثابت کرد که جایی امنتر از وبسایت وجود ندارد؛ ولی داشتن وبسایت فقط شروع داستان پرماجرای فروش آنلاین است.
پس از آن، باید بتوانید نام خود را بر سر زبانها بیندازید و در ادامه هم تعداد مشتریهای راغب بیشتری جذب کنید.
اینجاست که سروکلهٔ سئو پیدا میشود؛ چیزی که به شما کمک میکند به معدن مشتری – گوگل – راه پیدا کنید.
ولی چطور میتوان با بهینهسازی و سئو سایت فروشگاهی به سمت افزایش فروش گام برداشت؟
همین مسئله باعث شد ما تصمیم بگیریم آموزش سئو سایت فروشگاهی را برای شما آماده کنیم؛ آموزشی به زبان ساده، ولی کاربردی و جامع!
بیایید با یک مرحله قبل از مرحلهٔ اول شروع کنیم!
بدون داشتن استراتژی، در تاریکی قدم برمیدارید! به همان اندازه گنگ و بیهدف…
بهینهسازی سایت فروشگاهی هم بدون برنامه، انداختن تیری در همین تاریکی است! شاید به هدف بخورد؛ ولی ۹۹/۹ درصد به خطا میرود!
اما چرا باید به فکر سئو فروشگاه باشیم؟ بد نیست بدانید:
ما چگونگی تدوین این استراتژی را مرحلهبهمرحله به شما یاد خواهیم داد. پس از انجام این 6 مرحله، استراتژی شما آماده است و میتوانید فعالیتتان را آغاز کنید. فقط این بار، شمارش مراحل از صفر شروع میشود!
اولین و شاید مهمترین اقدامی که باید انجام دهید، انتخاب سرور یا همان هاستی متناسب با نیازهای فروشگاه است.
برای اینکه سایتی در دنیای اینترنت داشته باشید، نیازمند فضایی هستید که از محتویات آن نگهداری کند؛ اگر سایت را ساختمان در نظر بگیریم، سرور یا هاست زمینی است که ساختمان در آن بنا میشود!
قبلاً در مقالۀ «آموزش ساخت و طراحی سایت فروشگاهی»، راجع به ۴ نوع هاست صحبت کردیم. بد نیست اینجا هم اشارۀ مختصری به آنها داشته باشیم.
یک سرور به چندین بخش تقسیم میشود و هر بخش در اختیار یک سایت قرار میگیرد.
تمام فضا و منابع یک سرور به یک سایت اختصاص داده میشود.
نوعی از هاست که بین هاست اشتراکی و هاست اختصاصی قرار میگیرد؛ یعنی تعدادی از ویژگیهای هر دو را دارد. مثلاً فضا و منابع سرور به چند بخش تقسیم شدهاند؛ اما بر خلاف هاست اشتراکی، این فضاها کاملاً ایزولهاند و عملکرد یکی از آنها بر باقی تأثیرگذار نیست. علیرغم اینکه این ویژگی باعث شباهت زیاد VPS به هاست اختصاصی میشود، اما قیمت آن بسیار مقرونبهصرفهتر است.
نوعی از میزبانی که با کمک تکنولوژی رایانش ابری ارائه میشود. در این نوع میزبانی، چندین سرور بهصورت موازی و همزمان وظیفۀ میزبانی از سایت شما و محتویات آن را برعهده دارند. به این ترتیب، وقتی مشکلی برای یکی از سرورها پیش بیاید، باقی سرورها سایت را سرپا نگه میدارند.
هاست روی سرعت و عملکرد سایت تأثیر مستقیم میگذارد؛ پس هم در سئو تاثیرگذارست و هم در تجربهٔ کاربری.
اگر در ابتدای کار هستید و فکر میکنید بازدیدکنندگان چندانی ندارید، هاست اشتراکی که ارزانترین گزینه است، انتخاب مناسبی به حساب میآید.
اگر میخواهید از همان اول سراغ هاست اختصاصی بروید، دو نکته را درنظر داشته باشید:
بهتر است در انتخاب هاست، به نکات زیر دقت کنید:
گزینهٔ آخر را جدی بگیرید؛ چون وقتی فروشگاه شما بزرگ و بزرگتر شود، به منابع بیشتری نیاز دارید. پشتیبانی هم به شما در اول کار کمک میکند کارتان نخوابد.
مسئلهٔ مهم بعدی که اتفاقاً باز هم در سرعت سایت و هم در تجربهٔ کاربری تأثیرگذار است، انتخاب قالبی است که از هر نظری خوب باشد.
قالب حکم دکوراسیون سایت فروشگاهی را دارد. همان طور که فروشگاههای فیزیکی وقت و هزینۀ زیادی را صرف زیبا کردن مجموعهشان میکنند، شما هم باید اهمیت ویژهای برای قالب سایتتان قائل شوید.
البته اگر قصدتان بهینهسازی سایت است (که باید همینطور باشد!)، فاکتورهای دیگری غیر از زیبایی وجود دارند که باید به آنها هم توجه کنید.
سراغ قالبهایی که بیجهت سنگین هستند، نروید! بسیاری از قالبها بهینهبودن را فدای زیبایی کردهاند که این اصلاً درست نیست.
هرقدر قالب سنگینتر و کدهای زیادی در آن باشد، سرعت سایت هم پایینتر میآید. ممکن است به قالبی بر بخورید که کلی ویژگی و امکانات مختلف داشته باشد؛ ویژگیها و امکاناتی که خیلی هم کارآمد نیستند و فقط باعث سنگینی قالب شدهاند. چنین قالبهایی به دردتان نمیخورند!
نکتۀ مهم دیگری که در رابطه با قالب وجود دارد، این است که باید امکان ساخت صفحات مختلف برای محصولات و دستهبندیهای مختلف را ارائه کند.
در کل، اگر بخواهیم هرآنچه را که راجع به قالب گفتیم، در یک جمله خلاصه کنیم، باید بگوییم از قالبی استفاده کنید که بهخوبی بهینهسازی شده و سریع و سبک باشد.
نام دامنه، آدرس سایت شما در دنیای وسیع و بیپایان اینترنت است.
در انتخاب نام حتماً از کلمات انگلیسی استفاده کنید؛ همچنین، بهتر است سراغ استفاده از سمبلها و علائمی مثل خط فاصله، علامت سؤال و… نروید.
هنگام انتخاب پسوند دامنه هم یادتان باشد پلتفرمهایی مثل گوگل ادز ایران را تحریم کردهاند؛ پس نمیتوانید از آن برای تبلیغات در گوگل بهره ببرید. به این ترتیب، انتخاب پسوند ملی خودمان (ir) فعلاً برای سایتهای فروشگاهی منطقی نیست.
البته برای رفع این مشکل هم میتوانید روی خدمات یکتانت برای تبلیغات استفاده کنید. فقط میماند یک تبلیغ در گوگل که باید عطای آن را به لقایش ببخشید!
اینها اقداماتی بودند که باید قبل از راهاندازی سایت انجام دهید. اگر موافق هستید برویم سراغ کارهای بعدی سئو سایتهای فروشگاهی!
برای خرید آنلاین غذاساز با بهترین قیمت و جدیدترین مدل به فروشگاه اینترنتی صفا استور مراجعه کنید
در صفا استور قصد داریم شما را با غذا ساز، آسیاب مخلوط کن و خرد کن آشنا کنیم و تفاوت های آن ها را بررسی کنیم.
وسیله ای که به خرد کردن، چرخ کردن، برش زدن، تکه کردن، ریز ریز کردن و پوره شدن یک مواد غذایی، سبزیجات و میوه ها با فرآوری سریع کمک می کند.
وسیله ای که می تواند برای خرد کردن دانه استفاده شود یعنی دانه را به قطعات کوچک تقسیم کرده و از آن برای تهیه یک وعده غذایی منظم استفاده کند. همچنین برای مخلوط کردن مواد استفاده می شود.
1) از آسیاب میکسر می توان به میزان محدودی مانند مایعات، آسیاب خشک و ساخت سس استفاده کرد.
همچنین با استفاده از هر نوع آسیاب مخلوط کن می توانید یک اسموتی، برای حل کردن مایعات استفاده کنید.
در حالی که یک غذا ساز می تواند همه این کارها را همراه با برش زدن، ورز دادن، آب گیری و ... انجام دهد، بنابراین در مواردی که استفاده محدودی از چرخ مخلوط کن وجود دارد در حالی که غذا ساز می تواند کارهای زیادی انجام دهد.
بنابراین این یک تفاوت بسیار مهم و بزرگ بین یک غذاساز و یک مخلوط کن است.
2) همانطور که مشاهده می کنید، یک غذاساز دارای کاربرد زیاد و همچنین لوازم جانبی بیشتری است، در حالی که استفاده از چرخ آسیاب میکسر محدود است، قدرت استفاده بیشتری دارد.
با داشتن لوازم جانبی زیاد در غذا ساز، فضای بیشتری را اشغال می کند، در حالی که آسیاب میکسر فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی کند زیرا لوازم جانبی زیادی وجود ندارد.
3) امروزه باید بدانید که فضا چقدر مهم است. هر خانم خانه داری سعی می کند لوازم آشپزخانه را به گونه ای بچیند که فضا کمتر شود و وسایل خانه بیشتر جمع شوند.
4) مهم است که وقتی صحبت از غذاساز و مخلوط کن مخلوط می شود تفاوت قیمت را بررسی کنید.
علاوه بر این، در اصل کار آنها، تفاوت زیادی در مصرف برق، در فن آوری مورد استفاده برای ساخت آن وجود دارد.
5) وقتی صحبت از مصرف برق می شود، یک غذاساز نسبت به دستگاه آسیاب مخلوط کن انرژی بیشتری مصرف می کند.
این عامل بسیار مهم است زیرا هرکسی توانایی پرداخت این قبض برق بالا را ندارد.
بنابراین، در این حالت، غذاساز بهتر از آسیاب مخلوط کن است.
پاسخ به این سوال به نیاز شما بستگی دارد. اگر به خوردن غذا و تهیه غذاهای جدید علاقه دارید، می توانید یک غذاساز بخرید و بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
اگر بخواهید برای هر کاری یک وسیله ی جدا داشته باشید علاوه بر هزینه وقت زیادی برای شما تلف می شود و خروجی یکسانی با وسایل دریافت نمی کنید. بنابراین در چنین شرایطی مجبورید یک غذاساز بخرید.
هنگامی که در مورد غذاساز و مخلوط کن صحبت می شود، باید روش کار هر دو دستگاه ذکر شود.
بنابراین ابتدا در مورد غذاساز بحث خواهیم کرد. درباره نحوه کار غذاساز و اینکه از چه فناوری ای استفاده می کند.
همانطور که همه ما می دانیم غذاساز لوازم جانبی زیادی مانند انواع مختلف تیغه، آبمیوه گیری مرکبات، دستگاه خردکن، دستگاه برش، انواع مختلف شیشه، شیشه مخصوص چاشنی و ادویه ها و بسیاری چیزها دارد.
اما قسمت بسیار مهم غذاساز عملکرد موتور، ظرفیت شیشه و دوام غذاساز است. اجزای اصلی مورد استفاده در غذاساز موتور، کاسه ای با درب و لوله تغذیه و سایر لوازم جانبی است.
این کاملاً واضح است، زمانی که ما در مورد دستگاه غذاساز در مقابل آسیاب مخلوط کن صحبت می کنیم، باید در مورد عملکرد موتور باشد.
شما در غذاساز باید موتوری با کارایی بالاتری نسبت به دستگاه آسیاب مخلوط کن داشته باشید. به دلیل آنکه از آن بیشتر از یک کار استفاده می شود، قدرت موتور آن باید بیشتر باشد.
به محض خرید دستگاه غذاساز مجبور به استفاده از چاقو نخواهید شد. قطعات غذاساز اکثر کارهای آشپزی را انجام می دهد.
می توانید از آن برای سبزیجات خرد شده، نارگیل رنده شده، ماسالا چرخ کنید، آبمیوه ی سالم تهیه کنید، سبزیجات آماده کنید، پوره گوجه فرنگی را مخلوط کنید و کارهای دیگر.
اکثر غذاسازها قادر به کار به عنوان آسیاب، مخلوط کن (میکسر)، آبمیوه گیری، له کردن (خمیری کردن)، ساطور (خردکننده) هستند. این دلیل اصلی است که وقتی، صحبت از غذاساز در مقابل آسیاب میکسر می شود، ما از شما می خواهیم که غذاساز بخرید.
ما یاد گرفتیم که آسیاب مخلوط کن چیست؟ اکنون وقتی صحبت از غذاساز و آسیاب مخلوط کن می شود، طبیعتاً لازم است نکات خوب آسیاب مخلوط کن را نیز در آن بگنجانید.
بنابراین سعی کنید دانش عمیق در مورد آسیاب مخلوط کن را به دست آورید.
همه ما می دانیم که امروزه هر محصول الکتریکی با استفاده از تکنولوژی زیادی ساخته می شود. در مورد این آسیاب مخلوط کن هم همینطور است.
همانطور که در مورد غذاساز و آسیاب مخلوط کن صحبت می کنیم صحبت کردن در مورد فناوری استفاده شده در آن اجباری است.
از ویژگی های قابل توجهی که در اکثر آسیاب های مخلوط کن مشاهده خواهید کرد، موتور قدرتمند، تیغه های متنوع، غلاف مخفی، اتصال دهنده های نایلونی با ماندگاری بالا و عملکرد پالسی است.
با استفاده از هر دستگاه آسیاب مخلوط کن، متوجه خواهید شد که یک موتور قدرتمند، شیشه ها، تیغه های متنوع، دکمه سوئیچ کنترل پالس و لنت های ضد لغزش وجود دارد.
نمی توانید از آسیاب مخلوط کن در بیش از یک عملکرد به عنوان غذاساز استفاده کنید. می توانید از آسیاب میکسر به میزان محدودی استفاده کنید.
همانطور که قبلاً گفتیم اگر خانواده شما کوچک هستند و شما فقط می خواهید برای انجام کارهای عادی آشپزخانه وسیله ای بخرید، اصرار دارید که آسیاب مخلوط کن بخرید در غیر این صورت بهترین انتخاب شما غذاساز است.
به گفته ما، اگر بودجه شما اجازه می دهد، قطعاً باید یک غذاساز بخرید زیرا عملکردی که دستگاه آسیاب مخلوط کن می تواند انجام دهد، توسط یک دستگاه غذاساز به راحتی انجام می شود.
نه تنها این، بلکه می تواند عملکرد چهار وسیله دیگر را نیز به تنهایی انجام دهد. پس چرا نباید آن را بخرید؟
اگر هنوز از نظرات ما راضی نیستید، ما چند دلیل می آوریم و اثبات می کنیم که غذاساز بهترین مخلوط کن مواد غذایی است.
غذاساز آماده سازی پخت و پز شما را آسان تر و سریعتر می کند و از اتلاف وقت گرانبهای شما جلوگیری می کند.
غذاساز همراه با لوازم جانبی بسیار دیگری است که، کار شما را آسان می کند.
غذاساز شما همچنین به عنوان آسیاب مخلوط کن، خردکن، آبمیوه گیری و پوره کردن کار می کند.
با کمک غذاساز می توانید غذای خوشمزه مورد علاقه خود را درست کنید. غذاسازها بهترین گزینه برای عاشقان غذا هستند.
در اینجا یک مقایسه سریع از غذاسازها در مقایسه با خردکن های غذایی و نحوه استفاده از آنها وجود دارد.
اندازه: بزرگ
تیغه ها: تیغه ها و دیسک های قابل تعویض
بهترین حالت برای: ورز دادن، خرد کردن، چرخ کردن، برش زدن، آسیاب کردن، رنده کردن، پوره کردن این ها از کاربرد تیغه های غذاساز می باشد.
خوب نیست: مایعات و مواد خامه ای (اسموتی ها و غیره)
گرچه بزرگ و حجیم، غذاساز قدیمی من هنوز قوی است و به سرعت من را از طریق مصرف هفتگی سبزیجات رها می کند. غذاسازها بسیار پرکاربرد هستند و می توانند به سرعت تقریباً هر نوع غذایی را خرد، آسیاب، ورقه، پوره و مخلوط می کنند.
کاری که آنها انجام می دهند
یک غذاساز به جای تیغه ثابت از دیسک ها و تیغه های قابل تعویض استفاده می کند و باعث می شود بتواند کارهای مختلفی را انجام دهد. عملکردهای طبیعی یک غذاساز:
• مخلوط کردن و ورز دادن خمیرها
• ریز ریز کردن، تکه تکه کردن، و خرد کردن سبزیجات
• آسیاب کردن چیزها (مانند گوشت و آجیل)
• رنده کردن و ورقه کردن پنیر یا سبزیجات
• پوره کردن
کاری که آنها انجام نمی دهند
غذاسازها از بسیاری جهات به مخلوط کن شباهت دارند، به جز اینکه مخلوط کن ها دارای یک تیغه ثابت هستند و برای پردازش غذا به نوعی مایعات نیاز دارند. بلندرها (مخلوط کن ها) برای مایعات و مواد خامه ای مانند اسموتی، میلک شیک، سوپ، آبغوره و غیره گزینه ارجح هستند.
اندازه: کوچک
تیغه ها: چندین تیغه تیز ثابت
بهترین حالت برای: کارهای کوچک و عادی خرد کردن
خوب نیست: نان سازی، شیرینی سازی، برش های بزرگ زدن، خرد کردن آجیل (قابل بحث)
خردکن های غذایی (که برقی نیستند) بسیار کمتر از غذاسازها هستند. آنها به اندازه غذاساز به فضای آشپزخانه احتیاج ندارند (بسته به اندازه کاسه مواد خردکن غذا - بعضی از آنها ممکن است به اندازه یک یا دو فنجان باشند!).
کاری که آنها انجام می دهند
خرد کن های غذا دارای چندین تیغه تیز هستند و برای کارهای روزمره در آشپزخانه مفید هستند. آنها برای کارهای کوچک مانند خرد کردن سریع چند ماده برای استفاده در سالاد یا دسر (مثلا پیاز، آووکادو، میوه یا آجیل) عالی هستند.
کاری که آنها انجام نمی دهند
خرد کردن مغزها در دستگاه خردکن غذایی برای من خوب است، اما من افراد زیادی را می شناسم که ترجیح می دهند آنها را از طریق دستگاه غذاساز اجرا کنند. همین امر در مورد بسیاری از کارهای اصلی مانند تهیه نان و شیرینی و همچنین برش دادن بسیاری از سبزیجات صدق می کند.